Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Marketingová strategie a poradenství

V iMagic máme velmi silné zázemí marketingových stratégů, kteří pro naše klienty připravují návrhy marketingové strategie v oblasti off-line i on-line médií.

Co je skutečným smyslem marketingové strategie

Pod pojmem marketing si v nejlepším případě představíme internetovou stránku, reklamní mailing nebo inzerát někde v novinách.

Smyslem celé marketingové strategie tedy je:

  • Nabídnout Vám strategickou koncepci, tak, aby váš koncový uživatel dostal přesné informace o produktu, který poptává.
  • Navrhnout pro Vás takovou strategickou koncepci, která Vám může pomoci získat nové zákazníky

Jak úspěšně zvládnout internet marketing?

Na tuto otázku si společně odpovíme ve chvíli, kdy si dokážeme správně definovat cíle. Proto je třeba vědět:

  • Zda-li je naším společným cílem podpora značky (branding), budování image či přímý prodej
  • Jaké bude vyhodnocení možností k dosažení cílů
  • Kdo bude cílovou skupinou
  • Jaká bude Implementace celé koncepce online
  • Jakými prostředky proběhne online kampaň k získání cílové skupiny uživatelů a zákazníků

Z toho plyne, že konečným krokem pro úspěch zvolené marketingové strategie je správná volba prostředků a nástrojů online kampaně.

Prostředky online kampaně bychom mohli rozdělit na:

  • Bannery (Tyto reklamní bannery jsou také jedním nástrojů online kampaně)
  • Optimalizaci pro vyhledávače SEO (Search engine optimalization)
  • Marketing ve vyhledávačích SEM (Search engine marketing)

Mezi nástroje online i offline marketingu patří především:

  • Bannery
  • Katalogy a fulltextové vyhledavače
  • Pay-per-click kampaně (PPC)
  • Produktové microsite (mikrostránky)
  • Emailing a direct mailing
  • PR neboli Public Relations
  • Věrnostní programy
  • Advergaming

Poznejte podrobněji nástroje online a offline marketingu.