Reklamní kampaně
Správně cílená a promyšlená reklamní kampaň je vždy zárukou úspěchu, což platí samozřejmě i v internetovém, tedy online, světě. Pro naše klienty připravujeme internetové kampaně pomocí mnoha druhů médií za účelem vždy postaveným na míru právě klienta. Reklamní kampaní dokážeme podpořit podej, povědomí o značce či produktu nebo udržovat stabilní relevantní návštěvnost internetových stránek.
Aby se reklamní kampaň stala skutečně efektivní a přinesla kýžené výsledky, je třeba ji vždy velmi pečlivě naplánovat, rozmyslet a připravit. Vybrat vhodná komunikační média, zjistit co nejvíce infromací o cílové skupině, zvolit stategii a vhodný způsob komunikace a další a další dílčí kroky, které je třeba vždy navrhovat ve vzájemné symbióze.
Přeskočíme-li spoustu nutných kroků, které je třeba vyšlapat po cestičce k úspěchu a přesuneme se k již spuštěné a aktivní reklamní kampani, přichází na řadu další důležitá fáze, kterou je analýza a vyhodnocení kampaně a jejích přínosů, kladů a záporů. Správně analyzované údaje a ukazatele mohou napovědět, a leckdy také napoví o tom, jakým směrem by bylo dobré kampaň vést do budoucna, jak ji ještě více rozšiřovat a dosahovat vytyčených cílů.
Díky velmi těsné spolupráci reklamní agentury iMagic a Magic Seven jsme schopni efektivně integrovat on-line a off-line komunikační média tak, aby vytvořila optimální mix.
V reklamní kampaní může být podle potřeby využito více mediálních nástrojů. Prostřednictvím mediálních nástrojů( internet, tisk, billboardy, plakáty a jiné.) lze dosáhnout vytyčeného cíle. Mediální nástroje jsou tedy použity v první linii reklamní kampaně a přímo ovlivňují cílovou skupinu, pro kterou je kampaň určena.
Mezi hlavní mediální nástroje reklamních kampaní tedy patří zejména:
- Bannery
- Animace
- Flash hry
- Reklamní letáky a brožury
- Video
- Vizuální symboly (vizuální symbolika)
- Plakáty
- Přání, PF
- Výroční zprávy