Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Věrnostní programy

Jste majitelem společnosti, marketingový pracovník, obchodní ředitel nebo někdo, kdo je odkázán na to co si od něj zákazníci zakoupí? Chcete, aby úsilí vložené do získání zákazníka odpovídalo obchodnímu efektu, který je pak se zákazníkem spojený?
Je mnoho cest jak toho dosáhnout. Ale k těm úspěšnějším patří aktivity, kterým se souhrnně říká Věrnostní programy.
Co je věrnostní program?

Podstatou věrnostních programů je odměnit zákazníky za jejich věrnost. Hlavním motivem je snaha přimět zákazníka, který nakoupil nebo využil služby, aby se stal trvalým zákazníkem. To je hlavní důvod proč se věrnostní programy zaměřují na vytváření dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou.

Věrnostní programy lze samozřejmě dále rozdělit dle zaměření. Toto rozdělení odpovídá i námi nabízeným službam.

  • Věrnostní program
  • Loajalytní program
  • Program pro udržení si zákazníka
  • Program pro věrné zákazníky
  • Program péče o zákazníky
  • Partnerský program
  • Program dlouhodobé spolupráce

Více informací o možnostech a přínosech věrnostních programů naleznete v sekci Výhody věrnostních programů.