Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Referenční projekty

V této sekci najdete informace o našich projektech a referenčních pracích, které jsme realizovali pro naše klienty.

Filtr

Pečeme na vánoce

Pro klienta Dr. Oetker jsem spustili vánoční microsites se soutěží pecemenavanoce.cz

 
 

Redesing stránek Zavarovani.cz

Léto je tu a s létem přichází i sezóna ovoce a zavařování. Pro našeho klienta Dr.Oetker jsme realizovali redesing webové prezentace zavarovani.cz, kde návštěvníci naleznou veškeré informace a tipy týkající se zavařování.

 Přínosy projektu:

  • Kompletní redesing  mikrostránek
  • Nová sekce Inspirujte se nabízející ozdobné etikety a dekorativní skleničky
  • Implementace pod publikačním systémem iBusiness Platform umožňující v budounu rychlé rozšíření stránek
 
 

Pebal.cz v novém kabátu

V průběhu měsíce května jsme realizovali projekt pro společnost Pebal s.r.o. Webovou prezentaci firmy ve zcela novém kabátu si můžete prohlédnout na adrese www.pebal.cz.

Přínosy projektu:

  • Moderní a kreativní zpracování celého projektu
  • Přehledné a uživatelsky přívětivé webové stránky
 
 

Nový web realitní společnosti Tecnocasa

Pro realitní společnost Tecnocasa jsme v květnu spustili novou webovou prezentaci tecnocasa.cz. Jedná se o nabídkový realitní web, který je přehledný, uživatelsky velmi přívětivý a zaujmou novým designem.

 Přínosy projektu:

  • Pravidelné importy z aplikace Real Studio, kde si klient spravuje nabídky
  • Propojení nabídek na sociální sítě a Google mapy

 

 

 

 
 

3M - Scotchte si do nových bot!

K příležitosti výročí 80 let značky Scotch jsme během března vytvořili velmi zajímavou hru pro klienta 3M. Hra o Baťa šeky v celkové hodnotě 40 000 Kč je dostupná na webové prezentaci 80letscotch.cz.

Přínosy projektu:

  • Realizování  zajimavé hry v javascriptu k výročí značky Scotch
  • Zajištění ''hladkého" průběhu soutěže
  • Vytvoření moderního designu v duchu seriálu Sex ve městě
 
 

Soutěž Ristorante o romantický víkend pro 2 osoby

Pro našeho klienta Dr.Oetker jsme na začátku března zrealizovali soutěž pro fanoušky. Na webové prezentaci soutez.ristorante.cz je připravena řada romantických výher pro dvě osoby.
Velký zájem o soutěž byl pro firmu Dr.Oetker velkým překvapením. Potvrdilo se, že má smysl investovat do komunikace na internetu. Několikanásobně nižší náklady ve srovnání s klasicky vedenou kampaní, pokud by se realizovala po staru, např. tiskovou reklamou.

 Přínosy projektu:

  • Zatím nejúspěšnější soutěž pro značku Ristorante v prostředí internetu v České Republice.
  • Funkční propojení facebook uživatelů se soutěží
  • Propagace prostřednictvím sociálních sítí se vyplatila
  • Rozšíření povědomí o značce a oslovení mladé generace.

 

 
 

Josef Masopust má vlastní webovou stránku.

Pro Klub přátel JM jsme realizovali webovou prezentaci na počest Josefa Masopusta, který v únoru roku 2011 slaví 80. narozeniny.

Přínosy projektu

  • Rychlá implementace nad iBusiness Platform přesně dle potřeb klienta
  • Snadná rozšiřitelnost o další funkce
 
 

Portál Národního památkového ústavu

Nový informační portál Národního památkového ústavu představuje veřejnosti fungování NPÚ a usnadňuje jí orientaci v široké oblasti péče o památky v naší zemi. Na jednom místě zde zájemci mohou najít množství zajímavých informací, užitečných rad, doporučení na výlety, pozvánek na nejrůznější akce, zpráv o dění na zámcích a hradech atp.

Cíle:

  • nově strukturovat rozsáhlé informace o památkové péči v ČR
  • zachovat veškeré datové zdroje z původního portálu a nově k nim přistupovat
  • zefektivnit správu webového obsahu
  • umožnit uživatelům využít komunitní funkce (hlasování, diskuse ...)

 

 

 

 
 

Analytická studie on-line potřeb koncernu SAZKA

Audit, analytické služby a studie

Analytická studie on-line potřeb koncernu SAZKA

Pro výběrové řízení na výběr dodavatele redakčního systému pro společnost SAZKA, a.s. jsme zpracovali analytickou studii, která komplexním způsobem rozebírá jednotlivá kritéria, jaká musí redakční systém mít, aby naplňoval potřeby webových prezentací koncernu SAZKA.