Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Referenční projekty

Filtr

Pebal.cz v novém kabátu

V průběhu měsíce května jsme realizovali projekt pro společnost Pebal s.r.o. Webovou prezentaci firmy ve zcela novém kabátu si můžete prohlédnout na adrese www.pebal.cz.

Přínosy projektu:

  • Moderní a kreativní zpracování celého projektu
  • Přehledné a uživatelsky přívětivé webové stránky
 
 

JHServis.cz - nový e-shop společnosti Jungheinrich

Pro společnost Jungheinrich jsme vytvořili zcela nový e-shop , který nabízí náhradní díly a služby spojené s údržbou vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíků.

Přínosy projektu

  • Rozšíření funkcí e-shopu mezi něž patří klasická objednávka, nezávazná objednávka a poptávka
  • Import dat je zcela automatizován a vyžaduje minimální zásah člověka
  • Plovoucí cena, která je výhodná v případě, že cena není pevně stanovená a závisí na dalších faktorech
 
 

JHBazar - vylepšili jsme titulní stránku největšího katalogu manipulační techniky Jungheinrich

Pro internetové stránky JHBazar jsme upravili titulní stránku, která reflektuje chování návštěvníků a jejich potřeby na webu. Vytvořili jsme nový uživatelský rozcestník, připravili jsme dynamickou sekci novinek a aktualit a v neposední řadě možnost prohlédnutí offline materiálů JHBazar.

Cíle

  • Primárním cílem bylo nabídnout uživatelům rychlý a jednoduchý rozcestník na nejvyužívanější sekce internetových stránek.
  • Cilem sekundárním pak zobrazování aktuálních novinek a témat na titulní stránce, případně v postanních boxech. A nelze opomenout ani offline materiály, které se nyní zobrazují uceleněji a přehledněji.

 

 
 

Bohdan Bolzano - internetová prezentace významného prodejce hutních materiálů

Agentura iMagic realizovala v historii již druhou internetovou prezentaci pro významného dovozce hutních materiálů, společnost Bohdan Bolzano, s.r.o.

Přínosy projektu

  • Velmi výstřední grafické zpracování poutající pozornost návštěvníka a zvyšující zapamatovatelnost vizuálního stylu stránky
 
case study
 

Pirelli B2B věrnostní program pro prodejce s využitím mobilního marketingu

náhled

Úspěšný věrnostní program pro přímou podporu prodeje pneumatik s využitím SMS kanálu pro komunikaci.

Přínosy projektu

  • Více než 90% aktivních účastníků, kteří zaslali více než dvě soutěžní SMS = prodali více než dvě sady pneumatik!
 
case study
 

Firemní prezentace společnosti NH Car, spol. s r.o.

náhled

Nová prezentace NHcar se nese v duchu výrazného osobního přístupu a emocí. Návrh komunikační strategie si vyžádal novou  grafickou podobu stránek včetnně rozsáhlých úprav obsahu stránek.

Přínosy projektu

  • Nová grafická identita s působením na emoční faktory prodeje.
  • Katalog nových a ojetých vozů Škoda, VW a KIA Motors s pokročilým filtrováním.
  • Systém objednávek servisních služeb přes internet.
 
case study
 

Analytické a grafické práce na portálu Baumatic.cz

Společnost Baumatic, která dravě atakuje nejvyšší příčky žebříčku výrobců bílého zboží, nás oslovila s požadavkem navrhnout strukturální a grafický koncept.

Přínosy projektu

  • návštěvníky oceňovaný přehledný design respektující pravidla corporate identity
 
 

Multimediální prezentace na podporu online aplikaci „Konfigurátor ŠkodaAuto“

U příležitosti spuštění, ve své době revoluční, aplikace online Konfigurátoru na stránkách ŠKODA AUTO a.s.

Přínosy projektu

  • Při využití multimediálních nástrojů se zákazníci zábavnou formou učí používat novou službu
 
 

Online soutěž Dr.Oetker o horské kolo

Audit, analytické služby a studie, Kreativní design

Online soutěž Dr.Oetker o horské kolo

Začátkem března jsme pro spol. Dr. Oetker spustitli online variantu známé hry "Devítka". Hra je součástí produktových stránek zdravé výživy Vitalis.cz.