Referenční projekty
Výpis referencí
Pebal.cz v novém kabátu
V průběhu měsíce května jsme realizovali projekt pro společnost Pebal s.r.o. Webovou prezentaci firmy ve zcela novém kabátu si můžete prohlédnout na adrese www.pebal.cz.
Přínosy projektu:
- Moderní a kreativní zpracování celého projektu
- Přehledné a uživatelsky přívětivé webové stránky
———
JHServis.cz - nový e-shop společnosti Jungheinrich
Pro společnost Jungheinrich jsme vytvořili zcela nový e-shop , který nabízí náhradní díly a služby spojené s údržbou vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíků.
Přínosy projektu
- Rozšíření funkcí e-shopu mezi něž patří klasická objednávka, nezávazná objednávka a poptávka
- Import dat je zcela automatizován a vyžaduje minimální zásah člověka
- Plovoucí cena, která je výhodná v případě, že cena není pevně stanovená a závisí na dalších faktorech
———
JHBazar - vylepšili jsme titulní stránku největšího katalogu manipulační techniky Jungheinrich
Pro internetové stránky JHBazar jsme upravili titulní stránku, která reflektuje chování návštěvníků a jejich potřeby na webu. Vytvořili jsme nový uživatelský rozcestník, připravili jsme dynamickou sekci novinek a aktualit a v neposední řadě možnost prohlédnutí offline materiálů JHBazar.
Cíle
- Primárním cílem bylo nabídnout uživatelům rychlý a jednoduchý rozcestník na nejvyužívanější sekce internetových stránek.
- Cilem sekundárním pak zobrazování aktuálních novinek a témat na titulní stránce, případně v postanních boxech. A nelze opomenout ani offline materiály, které se nyní zobrazují uceleněji a přehledněji.
———
Bohdan Bolzano - internetová prezentace významného prodejce hutních materiálů
Agentura iMagic realizovala v historii již druhou internetovou prezentaci pro významného dovozce hutních materiálů, společnost Bohdan Bolzano, s.r.o.
Přínosy projektu
- Velmi výstřední grafické zpracování poutající pozornost návštěvníka a zvyšující zapamatovatelnost vizuálního stylu stránky

———
Pirelli B2B věrnostní program pro prodejce s využitím mobilního marketingu

Úspěšný věrnostní program pro přímou podporu prodeje pneumatik s využitím SMS kanálu pro komunikaci.
Přínosy projektu
- Více než 90% aktivních účastníků, kteří zaslali více než dvě soutěžní SMS = prodali více než dvě sady pneumatik!

———
Firemní prezentace společnosti NH Car, spol. s r.o.

Nová prezentace NHcar se nese v duchu výrazného osobního přístupu a emocí. Návrh komunikační strategie si vyžádal novou grafickou podobu stránek včetnně rozsáhlých úprav obsahu stránek.
Přínosy projektu
- Nová grafická identita s působením na emoční faktory prodeje.
- Katalog nových a ojetých vozů Škoda, VW a KIA Motors s pokročilým filtrováním.
- Systém objednávek servisních služeb přes internet.

———
Analytické a grafické práce na portálu Baumatic.cz
Společnost Baumatic, která dravě atakuje nejvyšší příčky žebříčku výrobců bílého zboží, nás oslovila s požadavkem navrhnout strukturální a grafický koncept.
Přínosy projektu
- návštěvníky oceňovaný přehledný design respektující pravidla corporate identity
———
Multimediální prezentace na podporu online aplikaci „Konfigurátor ŠkodaAuto“
U příležitosti spuštění, ve své době revoluční, aplikace online Konfigurátoru na stránkách ŠKODA AUTO a.s.
Přínosy projektu
- Při využití multimediálních nástrojů se zákazníci zábavnou formou učí používat novou službu
———