Referenční projekty
- Ostatní (služby, cestování, gastro, obchod, média atd.)
- Bankovnictví a finance
- Stavebnictví a nemovitosti
- Farmacie a zdraví
- Veřejné / státní instituce
- IT / Telekomunikace
- Energetika
- Průmysl a doprava
Výpis referencí
Pečeme na vánoce
Pro klienta Dr. Oetker jsem spustili vánoční microsites se soutěží pecemenavanoce.cz
———
Redesing stránek Zavarovani.cz
Léto je tu a s létem přichází i sezóna ovoce a zavařování. Pro našeho klienta Dr.Oetker jsme realizovali redesing webové prezentace zavarovani.cz, kde návštěvníci naleznou veškeré informace a tipy týkající se zavařování.
Přínosy projektu:
- Kompletní redesing mikrostránek
- Nová sekce Inspirujte se nabízející ozdobné etikety a dekorativní skleničky
- Implementace pod publikačním systémem iBusiness Platform umožňující v budounu rychlé rozšíření stránek
———
Nový web realitní společnosti Tecnocasa
Pro realitní společnost Tecnocasa jsme v květnu spustili novou webovou prezentaci tecnocasa.cz. Jedná se o nabídkový realitní web, který je přehledný, uživatelsky velmi přívětivý a zaujmou novým designem.
Přínosy projektu:
- Pravidelné importy z aplikace Real Studio, kde si klient spravuje nabídky
- Propojení nabídek na sociální sítě a Google mapy
———
3M - Scotchte si do nových bot!
K příležitosti výročí 80 let značky Scotch jsme během března vytvořili velmi zajímavou hru pro klienta 3M. Hra o Baťa šeky v celkové hodnotě 40 000 Kč je dostupná na webové prezentaci 80letscotch.cz.
Přínosy projektu:
- Realizování zajimavé hry v javascriptu k výročí značky Scotch
- Zajištění ''hladkého" průběhu soutěže
- Vytvoření moderního designu v duchu seriálu Sex ve městě
———
Soutěž Ristorante o romantický víkend pro 2 osoby
Pro našeho klienta Dr.Oetker jsme na začátku března zrealizovali soutěž pro fanoušky. Na webové prezentaci soutez.ristorante.cz je připravena řada romantických výher pro dvě osoby.
Velký zájem o soutěž byl pro firmu Dr.Oetker velkým překvapením. Potvrdilo se, že má smysl investovat do komunikace na internetu. Několikanásobně nižší náklady ve srovnání s klasicky vedenou kampaní, pokud by se realizovala po staru, např. tiskovou reklamou.
Přínosy projektu:
- Zatím nejúspěšnější soutěž pro značku Ristorante v prostředí internetu v České Republice.
- Funkční propojení facebook uživatelů se soutěží
- Propagace prostřednictvím sociálních sítí se vyplatila
- Rozšíření povědomí o značce a oslovení mladé generace.
———
Josef Masopust má vlastní webovou stránku.
Pro Klub přátel JM jsme realizovali webovou prezentaci na počest Josefa Masopusta, který v únoru roku 2011 slaví 80. narozeniny.
Přínosy projektu
- Rychlá implementace nad iBusiness Platform přesně dle potřeb klienta
- Snadná rozšiřitelnost o další funkce
———
Online soutěž o relax pobyt pro 2 osoby
Pro společnost Dr. Oetker byla v půlce června spuštěna online soutěž tentokrát o deset pobytů pro dvě osoby v Zell am See Kaprun v Salcbursku. Soutěž je podporou pro produkty müsli Vitalis.
Přínosy projektu
- Rozšíření povědomí o produktech müsli Vitalis
- Zvýšení sledovanosti webové prezentace Vitalis.cz
———
Velikonoční mikrostránky s e-pohlednicí pro Dr.Oetker
Po vzoru vánočních mikrostránek Dr. Oetkera, které pomáhaly uživatelům s vánočním pečením, jsme připravili pro Dr.Oetkera i Velikonční stránky, jejichž význam a smysl je podobný, avšak zaměřuje se na období svátku Velikončních.
Velikonoční mikrostránky svým návštěvníkům přinesly velikonoční recepty, tipy a triky, cukrovací šablony ke stažení či návody na barvení velikončních vajec. A samozřejmostí bylo i odesílání elektronických velikonočních pohlednic.
———