Referenční projekty
Výpis referencí
Redesign titulní stránky portálu Peníze.cz
Pro známý internetový portál penize.cz jsme vytvořili novou grafickou podobu titulní stránky.
Přínosy projektu
Grafický návrh je jednoduchý z hlediska orientace uživatelů, seskupuje související informace a působí jako
seriózní a profesionální zdroj informací.
———
Online kampaně pro společnost ČSOB factoring

Pro společnost ČSOB factoring realizujeme online kampaně již druhým rokem. Stabilní přísun relevantních návštěvníků na internetovou prezentaci zajišťujeme pomocí PPC reklamních kampaní na největších vyhledavacích serverech.
Přínosy projektu
- Příchod relevantních návštěvníků na internetové stránky.
- Analýza a monitoring chování a zájmu návštěvníků o produkty ČSOB factoring.
- Zajištění předních pozic na největších českých vyhledávacích serverech.
———
Firemní prezentace Moravského Peněžního Ústavu
Moravský Peněžní Ústav a jeho nabídka služeb on-line. Tak lze rychle charakterizovat novou prezentaci. Důvodem k realizaci portálu byl narůstající počet klientů MPU, kteří upřednostňují komunikaci prostřednictvím internetu.
Přínosy projektu
Jednoduché ovládání navržené pro uživatelské skupiny starší 50 let.

———
Analytická studie on-line potřeb koncernu SAZKA

Zpracovali jsme analytickou studii, která komplexním způsobem rozebírá technologické i marketingové potřeby klienta a slouží jako podklad pro budoucí výběr redakčního systému pro potřeby webových prezentací koncernu SAZKA.
- Vytvořeny komplexní podklady pro vypsání výběrového řízení na dodavatele vhodného Redakčního systému
- Návrh k optimalizaci strategie a struktury sazka.cz
———
Firemní prezentace Raiffeisen Leasing Real Estate
Agentura iMagic připravila pro společnost Raiffeisen Leasing Real Estate (člena finanční skupiny Raiffeisen)
Přínosy projektu
- Jednoduché rozvržení a navigace je použitelná i pro málo zkušené uživatele internetu
———
Jarní on-line kampaň ČSOB Factoring
Navrhli jsme on-line kampaň pro společnost ČSOB Factoring, jejímž cílem je zvýšení povědomí o značce a zajištění lepších konverzních poměrů návštěvnosti portálu www.csobfactoring.cz. Přestože kampaň byla prozatím spuštěna jako testovací, již nyní přináší překvapivě dobré výsledky.
Přínosy projektu
- Výrazné zvýšení příchodu konverzních návštěvníku.
- Jednoznačná identifikace cílových skupin.
- Omezení výběru reklamího prostoru prostoru pouze na zpravodajské, finanční portály.
- Dobrý start pro přípravu následujících kampaní v budoucnu.

———
Firemní prezentace společnosti ČSOB Factoring, a.s.
Důraz byl kladen na kvalitní grafické zpracování a dodržení pravidel corporate identity. Propracované grafické detaily a správné zaměření na cílovou skupinu jsou hlavním důvodem úspěchu tohoto projektu.
Přínosy projektu
- Prezentace je archívem novinek, tiskových zpráv a firemních dokumentů.
- Důkladná SEO optimalizace zajišťuje velmi dobrou vyhledatelnost.
———