Firemní portál společnosti Pražská teplárenská a.s., včetně extranetového řešení
Návrh strategického, technického i kreativního řešení portálu předního dodavatele tepla a teplé vody v Praze.
Odkaz na projekt: www.ptas.cz/
O klientovi
Pražská teplárenská a.s. je v současnosti jednou z nejvýznamnějších teplárenských společností v České republice, a to jak z hlediska zásobovaných objektů, tak i kapacitou provozovaných zařízení.
Přínosy projektu
- Snadnější komunikace s veřejností, partnery i koncovými zákazníky
- Segmentace obsahu pro cílové skupiny návštěvníků – veřejnost / zákazníky / obchodní partnery
- Možnost zobrazovat „v reálném čase“ výpadky a nedodávky tepla a teplé vody v případě havárií
- Díky publikačnímu systému MagicWebDrive je zajištěna snadná aktualizace obsahu celé prezentace
- Propojení internetového portálu s extranetovým řešením pro partnery / akcionáře a intranetem pro zaměstnance
Zadání
- Zpracování internetového portálu, který bude nadále využíván jako hlavní komunikační kanál pro laickou i odbornou veřejnost, koncové zákazníky i obchodní partnery
- Implementovat publikační systém umožňující komplexní správu obsahu prezentace pracovníkům zadavatele
- Podrobné a snadné nastavení práv pro administraci – jednotlivá oddělení společnosti musí mít přístup jen do části prezentace, za kterou nesou odpovědnost
- Možnost přehledně zobrazit teplárenskou soustavu, doplněnou o kontakty na havarijní služby jednotlivých okruhů
- Bezpodmínečné zajištění nepřerušeného provozu prezentace a serveru i v případě živelných katastrof (jedná se například o povodně, kterými byla Pražská teplárenská a.s., díky svému umístění v bezprostřední blízkosti řeky, významně poškozena)
Řešení
- Grafika a technické řešení portálu byly zpracovány s ohledem na základy přístupnosti a použitelnosti v době spuštění prezentace • Byl využit robustního publikační (CMS) systém MagicWebDrive pro správu obsahu portálu
- Bylo navrženo a zapracováno množství interaktivních prvků, například schématické mapy teplárenské a rozvodové soustavy
- Portál byl napojen na externí systém pro oznamování havárií v rozvodové soustavě, zobrazení informací probíhá v reálném čase zadání
- Součástí portálu je extranet, který mimo jiné umožňuje výměnu a sdílení dokumentů s akcionáři společnosti
- Prezentace byla umístěna na dedikovaný server a byl aktivován propracovaný systém zálohování, včetně pravidelného deponování kopií záloh na jiné místo v republice
- V průběhu provozu prezentace bylo provedeno několik analýz chování návštěvníků na stránkách, na základě kterých se upravovala struktura, obsah i části grafického řešení
Vedoucí projektu

Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising
Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.
Realizační tým
- Daniel Bezányi - návrh strategie
- Jiří Chramosta - spolupráce na přípravě a realizaci projektu
- Miroslav Renda - analytické práce
- Oskar Perun - implementace