Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Firemní portál společnosti Pražská teplárenská a.s., včetně extranetového řešení

zpět na výpis referencí

Návrh strategického, technického i kreativního řešení portálu předního dodavatele tepla a teplé vody v Praze.

Odkaz na projekt: www.ptas.cz/

O klientovi

Pražská teplárenská a.s. je v současnosti jednou z nejvýznamnějších teplárenských společností v České republice, a to jak z hlediska zásobovaných objektů, tak i kapacitou provozovaných zařízení.

Více podrobností o klientovi

Přínosy projektu

  • Snadnější komunikace s veřejností, partnery i koncovými zákazníky 
  • Segmentace obsahu pro cílové skupiny návštěvníků – veřejnost / zákazníky / obchodní partnery 
  • Možnost zobrazovat „v reálném čase“ výpadky a nedodávky tepla a teplé vody v případě havárií 
  • Díky publikačnímu systému MagicWebDrive je zajištěna snadná aktualizace obsahu celé prezentace 
  • Propojení internetového portálu s extranetovým řešením pro partnery / akcionáře a intranetem pro zaměstnance

Zadání

  • Zpracování internetového portálu, který bude nadále využíván jako hlavní komunikační kanál pro laickou i odbornou veřejnost, koncové zákazníky i obchodní partnery 
  • Implementovat publikační systém umožňující komplexní správu obsahu prezentace pracovníkům zadavatele 
  • Podrobné a snadné nastavení práv pro administraci – jednotlivá oddělení společnosti musí mít přístup jen do části prezentace, za kterou nesou odpovědnost 
  • Možnost přehledně zobrazit teplárenskou soustavu, doplněnou o kontakty na havarijní služby jednotlivých okruhů 
  • Bezpodmínečné zajištění nepřerušeného provozu prezentace a serveru i v případě živelných katastrof (jedná se například o povodně, kterými byla Pražská teplárenská a.s., díky svému umístění v bezprostřední blízkosti řeky, významně poškozena)

Řešení

  • Grafika a technické řešení portálu byly zpracovány s ohledem na základy přístupnosti a použitelnosti v době spuštění prezentace • Byl využit robustního publikační (CMS) systém MagicWebDrive pro správu obsahu portálu 
  • Bylo navrženo a zapracováno množství interaktivních prvků, například schématické mapy teplárenské a rozvodové soustavy 
  • Portál byl napojen na externí systém pro oznamování havárií v rozvodové soustavě, zobrazení informací probíhá v reálném čase zadání
  • Součástí portálu je extranet, který mimo jiné umožňuje výměnu a sdílení dokumentů s akcionáři společnosti 
  • Prezentace byla umístěna na dedikovaný server a byl aktivován propracovaný systém zálohování, včetně pravidelného deponování kopií záloh na jiné místo v republice
  • V průběhu provozu prezentace bylo provedeno několik analýz chování návštěvníků na stránkách, na základě kterých se upravovala struktura, obsah i části grafického řešení
Pražská teplárenská, a.s.

Realizace: 4/2003

náhled
náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Realizační tým

  • Daniel Bezányi - návrh strategie
  • Jiří Chramosta - spolupráce na přípravě a realizaci projektu
  • Miroslav Renda - analytické práce
  • Oskar Perun - implementace

Typ projektu:

  • Firemní portál a prezentace
  • Implementace redakčního / publikačního systému (CMS)
  • Marketingová strategie a poradenství
Obor:
  • Energetika
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Implementace redakčního/publikačního systému (CMS)
  • Kreativní strategie a grafické práce
  • Marketingová strategie
  • Tvorba HTML a CSS
  • Webhosting, serverhosting a technická podpora
  • Zakázkové programování

Animovaná multimediální PF 2007 Profimed

Kreativní design, Multimédia (animace, audio, video, 3D vizualizace, hry)

Animovaná multimediální PF 2007 Profimed

Pro rok 2007 jsme připravili dvě verze animovaného vánoční přání společnosti Profimed, s.r.o.

První verze byla umístěna na firemní prezentaci www.profimed.cz jako dárek všem běžným návštěvníkům, druhá byla rozesílána emailem klientům a partnerům společnosti.