Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Firemní prezentace společnosti NH Car, spol. s r.o.

zpět na výpis referencí

Jedním z hlavních rysů nové prezentace NHcar je zdůraznění osobního přístupu a emocí při prodeji nových i ojetých vozů. Nová komunikační strategie si vyžádala novou grafickou podobou stránek a výrazné úpravy obsahu.

O klientovi

NH Car je přední autorizovaný prodejce a servis vozů značek Škoda, VW a KIA Motors v České republice.

Více podrobností o klientovi

 

Navržení nové komunikační strategie pro společnost NH Car, spol s.r.o. a příprava nové www prezentace. Změny by měli napomoci dosažení osobní návštěvy autosalónů NH Car zákazníkem. A to i v případě, je-li zákazník konečně rozhodnutý o koupi vybrané značky i modelu vozu.

  • Zlepšení komunikace stránek se zákazníkem.
  • Komunikovat nové služby NH Car (import vozů)
  • Umožnit údržbu a správu webového obsahu.
  • Nalezení nových cest pro oslovení zákazníka
  • Důraznější propagaci značkového servisu NH Car
  • Realizace nové sekce pro partnery NH Car
  • Zvýšení povědomí o značce.
  • Zviditelnění a propagace nabízených služeb. Prodej nových i ojetých automobilů
  • Poukázaní na profesionalitu zaměstnanců.
  • Zdůraznění spolehlivosti společnosti.
  • Zlepšení přístupnosti a použitelnosti stránek.

Hlavní sekce portálu jsou

  • Katalog nových i ojetých vozů včetně pokročilého filtrování.
  • Pokročilý objednávkový formulář servisních služeb.
  • Prostor pro prezentaci partnerů NH Caru s vlastní správou obsahu.
  • Podpora nového prodejního segmentu importovaných vozů.

Přínosy projektu

  • Nová koncepce komunikační strategie NH Car v prostředí internetu, založená na osobním přístupu a emoci
  • Zcela nová grafická podoba stránek
  • Kvalitní technické zpracování na publikačním systému invioCMS
  • Využití moderních trendů v oblasti interaktivní komunikace.
  • Výrazné zviditelnění nabízených služeb.
  • Zlepšení uživatelské přístupnosti a použitelnosti stránek.
  • Sjednocení komunikace společnosti.
  • Přehledný firemní styl.
  • Nová internetově grafická identita NH Caru s působením na emoční faktory prodeje
  • Automatizace publikování dat s cílem dosáhnout minimálních nároků na administraci systému ze strany zadavatele.
NH Car

Realizace: 5/2007

náhled
náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Realizační tým

  • Michal Konečný - analytické a programátorské práce
  • Roman Lošťák - grafické práce

Typ projektu:

  • Audit, analytické služby a studie
  • Firemní portál a prezentace
  • Implementace redakčního / publikačního systému (CMS)
  • Kreativní design
  • Marketingová strategie a poradenství
Obor:
  • Průmysl a doprava
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Implementace redakčního/publikačního systému (CMS)
  • Kreativní strategie a grafické práce
  • Marketingová strategie
  • Tvorba HTML a CSS
  • Webhosting, serverhosting a technická podpora

Wolters Kluwer (ASPI) portál

Firemní portál a prezentace

Wolters Kluwer (ASPI) portál

Realizovali jsme komplexní řešení firemního obchodního portálu předního vydavatele právní a ekonomické literatury včetně elektronického obchodu.