Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Firemní prezentace společnosti NH Car, spol. s r.o.

zpět na výpis referencí

Jedním z hlavních rysů nové prezentace NHcar je zdůraznění osobního přístupu a emocí při prodeji nových i ojetých vozů. Nová komunikační strategie si vyžádala novou grafickou podobou stránek a výrazné úpravy obsahu.

O klientovi

NH Car je přední autorizovaný prodejce a servis vozů značek Škoda, VW a KIA Motors v České republice.

Více podrobností o klientovi

 

Navržení nové komunikační strategie pro společnost NH Car, spol s.r.o. a příprava nové www prezentace. Změny by měli napomoci dosažení osobní návštěvy autosalónů NH Car zákazníkem. A to i v případě, je-li zákazník konečně rozhodnutý o koupi vybrané značky i modelu vozu.

  • Zlepšení komunikace stránek se zákazníkem.
  • Komunikovat nové služby NH Car (import vozů)
  • Umožnit údržbu a správu webového obsahu.
  • Nalezení nových cest pro oslovení zákazníka
  • Důraznější propagaci značkového servisu NH Car
  • Realizace nové sekce pro partnery NH Car
  • Zvýšení povědomí o značce.
  • Zviditelnění a propagace nabízených služeb. Prodej nových i ojetých automobilů
  • Poukázaní na profesionalitu zaměstnanců.
  • Zdůraznění spolehlivosti společnosti.
  • Zlepšení přístupnosti a použitelnosti stránek.

Hlavní sekce portálu jsou

  • Katalog nových i ojetých vozů včetně pokročilého filtrování.
  • Pokročilý objednávkový formulář servisních služeb.
  • Prostor pro prezentaci partnerů NH Caru s vlastní správou obsahu.
  • Podpora nového prodejního segmentu importovaných vozů.

Přínosy projektu

  • Nová koncepce komunikační strategie NH Car v prostředí internetu, založená na osobním přístupu a emoci
  • Zcela nová grafická podoba stránek
  • Kvalitní technické zpracování na publikačním systému invioCMS
  • Využití moderních trendů v oblasti interaktivní komunikace.
  • Výrazné zviditelnění nabízených služeb.
  • Zlepšení uživatelské přístupnosti a použitelnosti stránek.
  • Sjednocení komunikace společnosti.
  • Přehledný firemní styl.
  • Nová internetově grafická identita NH Caru s působením na emoční faktory prodeje
  • Automatizace publikování dat s cílem dosáhnout minimálních nároků na administraci systému ze strany zadavatele.
NH Car

Realizace: 5/2007

náhled
náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Realizační tým

  • Michal Konečný - analytické a programátorské práce
  • Roman Lošťák - grafické práce

Typ projektu:

  • Audit, analytické služby a studie
  • Firemní portál a prezentace
  • Implementace redakčního / publikačního systému (CMS)
  • Kreativní design
  • Marketingová strategie a poradenství
Obor:
  • Průmysl a doprava
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Implementace redakčního/publikačního systému (CMS)
  • Kreativní strategie a grafické práce
  • Marketingová strategie
  • Tvorba HTML a CSS
  • Webhosting, serverhosting a technická podpora

Online kampaně pro Author.cz

Audit, analytické služby a studie, E-commerce, Marketingová strategie a poradenství, Reklamní kampaně

Online kampaně pro Author.cz

Pro společnost Author realizujeme internetové PPC kampaně již druhým rokem. Za toto období PPC inzerát pro prezentaci Author.cz shlédlo téměř 28 miliónů hledajících uživatelů.  Pomocí PPC kampaní propagujeme nejen nová kola Author, ale také příslušenství a originální díly, které právě Author.cz nabízí a distribuje.