Firemní prezentace společnosti NH Car, spol. s r.o.
Jedním z hlavních rysů nové prezentace NHcar je zdůraznění osobního přístupu a emocí při prodeji nových i ojetých vozů. Nová komunikační strategie si vyžádala novou grafickou podobou stránek a výrazné úpravy obsahu.
O klientovi
NH Car je přední autorizovaný prodejce a servis vozů značek Škoda, VW a KIA Motors v České republice.
Navržení nové komunikační strategie pro společnost NH Car, spol s.r.o. a příprava nové www prezentace. Změny by měli napomoci dosažení osobní návštěvy autosalónů NH Car zákazníkem. A to i v případě, je-li zákazník konečně rozhodnutý o koupi vybrané značky i modelu vozu.
- Zlepšení komunikace stránek se zákazníkem.
- Komunikovat nové služby NH Car (import vozů)
- Umožnit údržbu a správu webového obsahu.
- Nalezení nových cest pro oslovení zákazníka
- Důraznější propagaci značkového servisu NH Car
- Realizace nové sekce pro partnery NH Car
- Zvýšení povědomí o značce.
- Zviditelnění a propagace nabízených služeb. Prodej nových i ojetých automobilů
- Poukázaní na profesionalitu zaměstnanců.
- Zdůraznění spolehlivosti společnosti.
- Zlepšení přístupnosti a použitelnosti stránek.
Hlavní sekce portálu jsou
- Katalog nových i ojetých vozů včetně pokročilého filtrování.
- Pokročilý objednávkový formulář servisních služeb.
- Prostor pro prezentaci partnerů NH Caru s vlastní správou obsahu.
- Podpora nového prodejního segmentu importovaných vozů.
Přínosy projektu
- Nová koncepce komunikační strategie NH Car v prostředí internetu, založená na osobním přístupu a emoci
- Zcela nová grafická podoba stránek
- Kvalitní technické zpracování na publikačním systému invioCMS
- Využití moderních trendů v oblasti interaktivní komunikace.
- Výrazné zviditelnění nabízených služeb.
- Zlepšení uživatelské přístupnosti a použitelnosti stránek.
- Sjednocení komunikace společnosti.
- Přehledný firemní styl.
- Nová internetově grafická identita NH Caru s působením na emoční faktory prodeje
- Automatizace publikování dat s cílem dosáhnout minimálních nároků na administraci systému ze strany zadavatele.
Vedoucí projektu

Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising
Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.
Realizační tým
- Michal Konečný - analytické a programátorské práce
- Roman Lošťák - grafické práce