Internetový obchod Profimed.cz
Pro společnost Profimed, s.r.o. jsme připravili internetový e-shop, zaměřený na prodej produktů Péče o zuby a tělo. Tento úspěšný obchod je napojen na firemní účetní systém Abra a pro podporu prodeje je zde připraven Bonusový program.
Odkaz na projekt: www.profimed.cz
O klientovi
Profimed zásobuje svým sortimentem především franchizingové kamenné obchody, stomatologické ordinace a lékárny, jimž se snaží Profimed zajistit i kvalitní odbornou podporu.
Profimed disponuje nejširším sortimentem pomůcek ústní hygieny v České Republice, což ho staví do pozice leadera v této oblasti.
Cíle projektu
Všechny požadované cíle se podařilo splnit a obchod nyní funguje k naprosté spokojenosti společnosti Profimed.
- Připravit internetový obchod s důrazem na rychlý a pohodlný nákup
- Zlepšením struktury a technologie podpořit vyhledatelnost obchodu i jednotlivých produktů
- Připravit funkční Bonusový program
- Zajistit snadnou a rychlou správu obsahu zaměstnanci společnosti
Přínosy projektu
- Na drtivou většinu klíčových slov se ve vyhledávačích obchod Profimed.cz umísťuje v nejvyšších pozicích – výrazný rozdíl oproti předchozí verzi
- Připravený objednávkový systém je napojen na firemní účetní systém Abra, takže všechny objednávky je možné lehce, rychle a bez zbytečných nákladů realizovat
- E-shop poskytuje svým zákazníkům dokonalý přehled o realizovaných transakcích, byl připraven pokročilý zákaznický extranet
- Při každém nákupu zákazník obdrží imaginární měnu „Profimedíky“, kterou může použít při dalším nákupu. Tento bonusový program posílil prodej a odměňuje stálé zákazníky za jejich věrnost
- V sekci Poradna se zákazníci mohou dozvědět užitečné informace na otázky z oboru Péče o zuby a tělo. Je zajištěna administrace Poradny teamem externích dopisovatelů – odborníků na tyto témata
- Samozřejmostí je napojení na elektronické platební kanály
- Obchod je napojen na profesionální publikační systém invioCMS, který zajišťuje snadnou a efektivní správu obsahu
Realizační tým
- David Bouchner - obchodní manažer
- Roman Lošťák - grafický design
- Ondřej Kobliha - analytické práce, implementace
- Marek Jančík - implementace, testing