Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Internetový portál města Mariánské Lázně

zpět na výpis referencí

Mariánské Lázně patří mezi nejkrásnější místa naší vlasti. Agentura iMagic se krásy tohoto lázeňského města snažila kreativně zachytit i přes omezení, které jsou kladeny na interaktivní komunikaci státní správy. V dílně iMagic vznikal 6 měsíců nový internetový portál, zaměřený nejen na běžné potřeby občana, ale také na podnikatele a cestovní ruch, který je jedním z důležitých zdrojů městských příjmů.

Odkaz na projekt: www.marianskelazne.cz/

O klientovi

Mariánské Lázně jsou druhými největšími českými lázněmi s velkým bohatstvím minerálních pramenů. Přímo v areálu jich vyvěrá 40 a v nejbližším okolí téměř 100. Území současných lázní patřilo premonstrátskému klášteru v Teplé, jehož opat K. K. Reitenberg prosadil z popudu klášterního lékaře J. J. Nehra počátkem 19.století výstavbu prvních lázní. Na základě velkolepého projektu architekta V. Skalníka byly provedeny terénní úpravy a založeny parky, které jsou dnes vedle množství pramenů nejcharakterističtějším znakem města. V roce 1866 byly Mariánské Lázně povýšeny na město a počátkem 20.století již patřily mezi nejvýznamnější evropská střediska.

Více podrobností o klientovi

Přínosy projektu

  • Nové atraktivní a moderně pojaté grafické zpracování internetového portálu
  • Detailně zpracovaný a fungující business model internetového portálu
  • Segmentace návštěvníků do dvou hlavních skupin: "Pro občany" a "Pro turisty" výrazně zvyšuje přehlednost a použitelnost internetového portálu
  • Vysoká míra interaktivity a maximální využití internetového prostředí
  • Optimalizace internetového portálu dle zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, včetně elektronické podatelny
  • Propojení internetového portálu s externími informačními systémy jako je například spisová služba

Zadání

  • Vytvořit přístupný a bezbariérový portál, který nebude klást překážky v přístupu k prezentovanému obsahu.
  • Přístupný web musí poskytovat návštěvníkovi informace nezávisle na jeho schopnostech, technickém vybavení či zdravotním stavu včetně momentálních indispozic.
  • Použitelnost aplikace pro mobilní prohlížeče (prohlížeče v mobilních telefonech, PDA, MDA apod.)
  • Jednoduchá a přehledná navigace s logickou strukturou obsahu
  • Administrační systém s možnosti distribuce uživatelských práv a prostředí editace obsahu podobné uživatelskému prostředí MS Word • Návrh obchodního modelu a strategie internetového portálu
  • Správa jazykových mutací

Řešení

  • Grafické práce se snaží kromě základních definic a doporučení daných zákonem kreativně podchytit i kulturní a historický význam města Mariánské Lázně
  • Optimalizace pro uživatele se zrakovými poruchami a epileptiky je prováděno dle český a amerických doporučení (WCAG)
  • Struktura internetového portálu je rozdělena do dvou segmentů "Pro občany" a "Pro turisty", které zpřehledňují obsahově velmi rozsáhlý projekt
  • Při implementaci projektu je kladen důraz na maximální přístupnost návštěvníka k prezentované informaci, nezávisle na platformě nebo internetovém prohlížeči a jeho schopnostech využívat použité technologie
  • K realizaci projektu je využit vyspělý systém pro správu internetového obsahu, publikační systém MagicWebDrive
  • Je navržená obchodní strategie včetně využití městského portálu pro reklamní účely komerční sféry (katalog firem, kalendář akcí, reklamní bannery)
  • Pro zadavatele jsou připraveny administrátorské účty.
  • Samozřejmostí je i kvalitní zaškolení uživatelů a administrátorů v sídle zadavatele.
  • Portál je realizován ve třech jazykových mutací s oddělenou a nezávislou správou
Město Mariánské Lázně

Realizace: 5/2006

náhled
náhled

Realizační tým

  • Roman Lošťák - grafický design
  • Tomáš Mistoler - analytické práce
  • Hynek Lípa - implementace

Typ projektu:

  • Audit, analytické služby a studie
  • Firemní portál a prezentace
  • Implementace redakčního / publikačního systému (CMS)
  • Kreativní design
  • Marketingová strategie a poradenství
Obor:
  • Veřejné / státní instituce
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Implementace redakčního/publikačního systému (CMS)
  • Kreativní strategie a grafické práce
  • Marketingová strategie
  • Multimédia (animace,audio, video, 3D vizualizace)
  • Tvorba HTML a CSS

Nový web realitní společnosti Tecnocasa

Implementace redakčního / publikačního systému (CMS), Kreativní design, Produktový web

Nový web realitní společnosti Tecnocasa

Pro realitní společnost Tecnocasa jsme v květnu spustili novou webovou prezentaci tecnocasa.cz. Jedná se o nabídkový realitní web, který je přehledný, uživatelsky velmi přívětivý a zaujmou novým designem.