Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Internetový portál scanservice.cz

zpět na výpis referencí

Pro renomovanou společnost scanservice,a.s. řadící se mezi Czech TOP 100, jsme připravili internetový portál s propracovaným katalogem produktů a služeb ve třech jazykových mutacích.

Odkaz na projekt: www.scanservice.cz

O klientovi

Scanservice, a.s. je předním poskytovatelem řešení a služeb v oblasti digitalizace, zpracování a správy dokumentů, ať se již jedná o zpracování na zakázku formou služby či dodávku systémů pro digitalizaci, zpracování a správu dokumentů „na klíč“.

Více podrobností o klientovi

Přínosy projektu

  • Internetový portál detailně představuje a mapuje společnost, její představitele, produkty a služby
  • Informuje o odborných vzdělávacích akcích pořádaných společností
  • Firemní klientům nabízí kvalitní servis
  • K prodávaným produktům je prezentována možnost stáhnutí technických listů a manuálů, softwarových ovladačů a podobně
  • Jedním z hlavních přínosů tohoto projektu je podpora firemní image, jejíž grafické zpracování společnost převzala i pro svoji další komunikaci
scanservice, a.s.

Realizace: 1/2005

náhled
náhled

Realizační tým

  • David Bouchner - obchodní a projektový manažer
  • Martin Janda - grafický design
  • Ondřej Kobliha - analytické práce a implementace

Typ projektu:

  • Firemní portál a prezentace
Obor:
  • IT / Telekomunikace
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Implementace redakčního/publikačního systému (CMS)
  • Kreativní strategie a grafické práce
  • Tvorba HTML a CSS

Firemní prezentace společnosti NH Car, spol. s r.o.

Audit, analytické služby a studie, Firemní portál a prezentace, Implementace redakčního / publikačního systému (CMS), Kreativní design, Marketingová strategie a poradenství

Firemní prezentace společnosti NH Car, spol. s r.o.

Jedním z hlavních rysů nové prezentace NHcar je zdůraznění osobního přístupu a emocí při prodeji nových i ojetých vozů. Nová komunikační strategie si vyžádala novou grafickou podobou stránek a výrazné úpravy obsahu.