Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

JHBazar - reklamní kampaně k podpoře prodeje použitých vysokozdvižných vozíků

O klientovi

Společnost Jungheinrich je poskytovatelem manipulačních vozíků, skladové techniky, logistických systémů a logistickych služeb.

Více podrobností o klientovi

Pro společnost Jungheinrich realizujeme internetovou reklamní kampaň, která si za cíl klade přímou podporu prodeje použité manipulační techniky. Reklamní kampaň je cílena na internetovou prezentaci JHBazar.cz, která obsahuje rozsáhlý katalog produktů s možností online poptávání jendotlivých manipulačních vozíků.

Druh online propagace

Jako nejefektivnější způsob online propagace jsme zvolili PPC kampaň na nejznámějších vyhledavacích serverech, mezi které patří Google.cz a Seznam.cz. Později jsme kromě internetových vyhledávačů spustili PPC kampaň i na tématicky relevantních portálech.

Cíle kampaně

Jednoznačným cílem byla podpora prodeje a přivedení relevantních návštěvníků na internetové stránky JHBazar.cz.

Analýza a monitoring

Internetové stránky JHBazar.cz byly důkladně sledovány a analyzovány.  Z těchto získaných údaje jsme optimalizovali průběžně internetovou reklamní kampaň přesně tak, abychom ji přiblížili reálným návštěvníkům a potencionálním zákazníkůlm Jungheinrich.

Výsledky internetové reklamní kampaně

Vzhledem k tomu, že prodejci JHBazar zjišťovali u prodaných vozíků, odkud k nim zákazník přišel, mohli jsme začátkem léta 2009 společně bilancovat úspěchy, kampaně. Internetová kampaň skutečně prodávala a procentuální úspěšnost kampaně byla okolo 14%. Což znamená, že v přepočtu měsíčně stál jeden skutečný nakupující zákazník několik desetikorun. Což u je vozíků, které nejsou typickým spotřebním zbožím a jejichž cena často začíná na stotisíci korunách, zcela zanebatelná částka.

Online internetová kampaň je v současné době (léto2009) spuštěna již déle než třičtvrtě roku. Vzhledem k úspěšnosti jsme začali rozšiřovat její zásah i do obsahových síti na konkrétně cílené destinace, kde pozorujeme další nárůst relevantních návštěvníků.

Jungheinrich (ČR) s.r.o.

Realizace: 7/2009

náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Typ projektu:

  • Audit, analytické služby a studie
  • E-commerce
  • Marketingová strategie a poradenství
  • Reklamní kampaně
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Marketingová strategie

Podporujemerodinu.cz - sdružení SOS dětské vesničky v partnerství s Dr.Oetkerem

Implementace redakčního / publikačního systému (CMS), Kreativní design

Podporujemerodinu.cz - sdružení SOS dětské vesničky v partnerství s Dr.Oetkerem

Společnost Dr.Oetker uzavřela partnerství se Sdružením SOS dětských vesniček a bude tak podporovat vybrané projetky toho Sdružení. My jsme pro společnost Dr.Oetker vytvořili mirkostránky, jejichž cílem je informovat o společných projektech Dr.Oetker a Sdružení SOS dětských vesniček.