Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Josef Masopust má vlastní webovou stránku.

zpět na výpis referencí

Pro Klub přátel JM jsme realizovali webovou prezentaci na počest Josefa Masopusta, který v únoru 2011 slaví 80. narozeniny.

Odkaz na projekt: www.jm80.cz

Na stránce www.jm80.cz najdete stručný přehled důležitých událostí v životě Josefa Masopusta, jehož vystihují hodnoty jako je úcta ke spoluhráčům, čest a férová hra. Na stránkách dále naleznete podrobnosti ohledně Klubu přátel JM, pořádané akce, novinky a na závěr si můžete prohlédnout bohatou fotogalerii.

Webová prezentace je implementována nad iBusiness Platform, což nám umožnilo rychle a efektivně zrealizovat projekt přesně dle potřeb klienta. Za náš realizační tým přejeme Josefu Masopustovi všechno nejlepší k významnému životnímu jubileu.

Realizace: 2/2011

náhled
náhled
náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Pavel Školník - fotografie
Pavel Školník, Výkonný ředitel

Mezi jeho přednosti patří rozhled v oblasti reklamy a marketingu, kde se pohybuje více jak 12 let.

Realizační tým

  • František Rapčák

Typ projektu:

  • Implementace redakčního / publikačního systému (CMS)
  • Kreativní design
Obor:
  • Ostatní (služby, cestování, gastro, obchod, média atd.)
Typy prací:
  • Implementace redakčního/publikačního systému (CMS)
  • Kreativní strategie a grafické práce
  • Tvorba HTML a CSS
  • Webhosting, serverhosting a technická podpora

Soutěž Ristorante o romantický víkend pro 2 osoby

Implementace redakčního / publikačního systému (CMS), Marketingová strategie a poradenství, Produktový web, Reklamní kampaně

Soutěž Ristorante o romantický víkend pro 2 osoby

Pro našeho klienta Dr.Oetker jsme na začátku března zrealizovali soutěž pro fanoušky. Na webové prezentaci soutez.ristorante.cz je připravena řada romantických výher pro dvě osoby.
Velký zájem o soutěž byl pro firmu Dr.Oetker velkým překvapením. Potvrdilo se, že má smysl investovat do komunikace na internetu. Několikanásobně nižší náklady ve srovnání s klasicky vedenou kampaní, pokud by se realizovala po staru, např. tiskovou reklamou.