Korres - propagace kamenného obchodu
V pátek třináctého na český trh vstoupila mezinárodně uznávaná značka přírodní kosmetiky Korres. Pro náš tým to znamenalo vytvořit internetové stránky produktu s napojením na internetový obchod Profimed.
Zadání projektu
- Pokud bychom shrnuli zadání do jedné věty, zněla by asi tak, že jsme měli na základě informací dodaných klientem navrhnout grafický vzhled odpovídající CI Korres, připravit html šablony a naimplementovat internetové stránky obchodu Korres.
- Mezi zadání lze také připočítat pozdější nároky kladené na prezentaci, kterou bylo propojení s internetovým obchodem Profimed.
- A v neposlední řadě stojí určitě za zmínku propojení prezentace Korres s Google Maps, což umožní zákazníkům Korres jednoduše a efektivně naplánovat si cestu odkudkoli přímo na prodejnu.
- Zajímavostí a pověstnou třešničkou na dortu je fakt, že celý projekt byl realizován v rekordně krátkém čase, a to za méně než deset dní.
Přínosy projektu
- Podpora značky a propagace kamenného obchodu Korres
- Propojení s internetovým obchodem Profimed
- Implementace a propojení s Google Maps
- Rekordně krátká doba realizace
Vedoucí projektu
Martin Vlasák, Projektový manažer
Realizační tým
- Štěpán Ryšavý - Grafické práce
- Michal Sobčák - Implementace