Produktové mikrostránky Fujitsu-Siemens pro střední a východní Evropu
Pro společnost Fujitsu-Siemens jsme vytvořili produktovou microsite zaměřenou pro propagaci a prodej nové řady notebooku Amilo Series ve střední a východní Evropě. Produktová microsite kombinuje technologie Flash a XML. Celá prezentace produktů je navíc přeložena do jedenácti jazykových mutací. Fujitsu Siemens chce pomocí nových webů propagovat také nový design svých výrobků které zavedla zavedla pod názvem Core and Shell v květnu tohoto roku a vyšla jím vstříc stále většímu počtu zájemců o elegantnější vzhled spotřební elektroniky.
Odkaz na projekt: promotions.fujitsu-siemens.com/consumer/cz/
O klientovi
Fujitsu Siemens Computers je přední evropskou počítačovou společností, která nabízí jedno z nejúplnějších portfólií produktů a služeb v oblasti výpočetní techniky. Její špičkové technologie a inovativní počítačové produkty uspokojují potřeby podniků i jednotlivců na celém světě.
Zadání celého projektu vycházelo z několika hlavních požadavků společnosti Fujits-Siemens. Navržení graficky působivé prezentace kompletně na platformě Flash. Dále nabídnout možnost pravidelné aktualizace prezentace v rámci jednotlivých jazykových mutací. A přitom také zajistit podrobné vyhodnocování složitějších statistik přístupů.
Zadání projektu
- Vytvoření konceptu prezentace použitelného v jedenácti zemích střední a východní Evropy.
- Zajistit jedninečnost každe z prezentaci z pohledů použití v jednotlivých zemích.
- Jedenáct jazykových mutací s možností aktualizace dat v rámci jednotlivých mutací.
- Napojení libovolné jazykové mutace na prodejní obchodní síť v dané vybrané zemi.
- Zobrazování a filtrování velkého množství příslušenství dle vybraného notebooku.
- Umožnit 3D zobrazení vybraného produktu v prezentaci.
- Možnost přidávat jednotlivé produkty do plánovaných prodejních akcí.
- Připravit aplikaci již od počátku na možnost vzniku funkčních změn v budoucnu. Umožnit snadnou konfigurovatelnost a přispůsobitelnost aplikace.
- Možnost sledování uživatele (potencionálního zákazníka) od vybraného produktu až k cílovému prodejci.
Hlavní sekce portálu jsou:
- Základní prezentační část rozdělená na části zobrazující informace o produktu, příslušenství a umožňující filtraci jednotlivých produktů.
- Modul umožňující napojení na lokální obchodní síť prodejců v rámci zvolené jazykové mutace.
- 3D modul pro zobrazování 3D pohledů na produkt s možností rozšíření o video.
- Napojení prezentace na systém Google Analytics
Přínosy projektu
- Velká pozornost byla věnována ergonomii celé aplikace a grafickému působení prezentace na uživatele.
- Základem celé prezentace je Flash technologie a množství animačních prvků, které zde plní úlohu z pohledu ergonomie, ale také z hlediska motivace uživatele.
- Vysoká konfigurovatelnost celé aplikace.
- Aplikace poskytuje široké možnosti vytváření aktualizací a přitom respektuje požadavej na jedninečnost aktualizací z pohledů srovnávání jednotlivých jazykových mutací.
- Vyhodnocování celé cesty uživatele(potenciálního zákazníka) od produktu k vybranému prodejci v dané zemi.
Vedoucí projektu

Tomáš Teodosijev, Projektový manažer
Obchodní manažer a PR manažer, který do přípravy každé akce dává velký kus sebe sama.
Realizační tým
- Štěpán Ryšavý - grafický design a flash programování
- Michal Sobčák - implementace dat