Müsli Vitalis má svůj web
V průběhu listopadu 2009 jsme realizovali produktové internetové stránky müsli Vitalis od Dr. Oetkera. Webové stránky jsou navrženy tak, aby reflektovaly přesně to, co müsli Vitalis má vyjadřovat, tedy jemnost, pohyb a štíhlé a lehké linie.
O klientovi
Dr.Oetker - potravinářský gigant působící ve 30 zemích Evropy a Ameriky. Specializace na nápoje, dezerty a pečení.
Zadání projektu
Základní myšlenkou bylo vytvoření samotného produktového webu, na kterém by se návštěvníci dozvěděli potřebné informace nejen o müsli Vitalis, ale také o tom, co je vlastně vyvážená strava a co by taková strava měla a neměla obsahovat. Aby toto nezůstalo jen v teoretické úrovni, Dr. Oetker připravil mini-aplikaci, ve které si každý může spočítat svůj BMI Index a zjistit v jaké skupině dle klasifikace WHO se nachází, jaká je optimální energetická bilance atd. Naším dalším úkolem tedy bylo vytvořit grafický design mini-aplikace sladěný s celkovým grafickým konceptem produktového webu müsli Vitalis a napojit aplikaci nad publikační systém invioCMS.
Přínosy projektu
Vytvořili jsme příjemný grafický design produktových internetových stránek samozřejmě s dodržením základní myšlenky müsli Vitalis. Ke grafikému designu stránek jsme připravili i grafiku mini-aplikace pro výpočet BMI indexu.
Propojili jsme publikační systém invioCMS s mini-aplikací BMI.
K české jazykové mutaci stránek jsme připravili i slovenskou verzi webu.
Vedoucí projektu

Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising
Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.