Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Online reklamní kampaně pro ACO

zpět na výpis referencí

Pro společnost ACO jsme spustili online reklamní PPC kampaň, která si klade za cíl zvýšení relevantní návštěvnosti na stránkách vybraných produktů a samozřejmě i zvýšení povědomí o produktech ACO.

O klientovi

Skupina ACO je výrobcem prvků pro stavebnictví s vedoucím postavením ve svém oboru v Evropě. Roční obrat skupiny, působící ve 28 zemích je cca 600 milionů USD. Disponuje 26 výrobními místy ve 12 zemích a 60 distribučními společnostmi.

Více podrobností o klientovi

Smysl a cíl kampaně

Primárním cílem online reklamní kampaně je zvýšení relevantní návštěvnosti vybraných stránek, na kterých jsou prezentovány produkty ACO. Vzhledem k velkému množství produktů, jež ACO svým zákazníkům nabízí, byly vybrány základní tři a na tyto jsme celou kampaň připravili. Společnost ACO na internetových stránkách nenabízí přímý prodej svých produktů, tudíž je metrika vyhodnocování kampaně postavena poněkud odlišněji, a to právě na relevanci návštěvníků.

Sekundárním cílem online PPC reklamní kampaně je udržení předních pozic v placených odkazech na nejvyužívanějších vyhledavačích v ČR (google, seznam).

Přínosy reklamní kampaně

  • Zvýšení relevantní návštěvnosti prostřednictvím PPC reklamních inzerátů
  • Umístění reklamních inzerátů ACO na předních pozicích po vyhledávání klíčových slov kampaně
  • Optimalizace nákladů, na online propagaci
ACO Stavební prvky spol. s.r.o.

Realizace: 8/2009

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Typ projektu:

  • Audit, analytické služby a studie
  • Reklamní kampaně
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Marketingová strategie

Webový portál Author.cz

Firemní portál a prezentace, Implementace redakčního / publikačního systému (CMS), Produktový web

Webový portál Author.cz

Pro značku jízdních kol Author jsme připravili třetí generaci webového portálu který slouží jako hlavní komunikační kanál s cílovou skupinou značky. Obsahem portálu je kompletní katalog kol pro aktuální sezonu, archiv katalogů až do roku 2002, kompletní katalog dílů a doplňků pro cyklistiku značky Author.