Online soutěž Dr.Oetker o horské kolo
Začátkem března jsme pro spol. Dr. Oetker spustitli online variantu známé hry "Devítka". Hra je součástí produktových stránek zdravé výživy Vitalis.cz.
Odkaz na projekt: soutez.vitalis.cz
O klientovi
Dr.Oetker - potravinářský gigant působící ve 30 zemích Evropy a Ameriky. Specializace na nápoje, dezerty a pečení.
Hlavním cílem projektu bylo nabídnout návštěvníkům produktových internetových stránek Vitalis.cz online verzi jíž zmiňované skládačky. Jako hlavní výhru připravil Dr.Oetker pro svého výherce kolo Gary Fisher.
Zadání projektu soutěž Dr.Oetkera
- Vytvořit grafický design, dodržující CI Dr.Oetker a zároveň komunikující hlavní výhru v soutěži.
- Návrh a tvorba grafiky a logiky soutěže
- Naprogramování flashové hry editovatelné z prostředí publikačního systému invioCMS
- Spuštění soutěže
- Podrobné analyzování návštěvnosti včetně akcí ve flashi
Vedoucí projektu

Tomáš Teodosijev, Projektový manažer
Obchodní manažer a PR manažer, který do přípravy každé akce dává velký kus sebe sama.