Redesign internetové prezentace společnosti OPTREAL
V roce 2008 prošla www prezentace realitní společnosti Optreal rozsáhlými změnami, které zajistily zajímavější formu prezentování pozemků jejím zákazníkům.
Odkaz na projekt: www.optreal.cz/
O klientovi
Společnost OPTREAL se specializuje na přípravu a prodej plně zainvestovaných pozemků pro individuální výstavbu rodinných domů i komerčních objektů.
Výsledkem snažení iMagického kreativního oddělení byl návrh řešení, kdy se potenciální zákazník přicházející na webové stránky dokáže s pozemkem (lokalitou) také emočně ztotožnit. Nová webová prezentace proto využívá i emočních nástrojů a nespoléhá se jen na tradiční způsob poskytování informací, který je dnes zavedený a běžný.
Zadání
- Najít nový pohled nebo možnosti na způsob prezentace nabízených pozemků.
- Více zapojit potencionálního zákazníka do „hry“.
- Vhodně oživit stávající web graficky.
- Zamyslet se i nad použitím multimediálních a animovaných prvků.
Řešení
- Navrženo nové grafické pojetí prezentace založené na emocích.
- Pro jednotlivé nabízené lokality byly vytvořeny krátké animované sekvence, které vizuálně charakterizují jednotlivé lokality a usnadňují mentálně podchytit podstatu nabízené lokality jako je čas, místo, prostor pro život apod..
- Vyhledání pozemků prostřednictvím emočních filtrů. Jednotlivé filtry lépe charakterizují podstatu a povahu nabízených lokalit (pozemků).
Přínosy projektu
- Zvýšení srozumitelnosti informací o pozemcích pro zákazníka.
- Použití emočních nástrojů pomohlo potlačit „úřednický“ styl při nabízení pozemků.
- Zvýšení prestiže společnosti, jako partnera, který se opravdu zajímá o svého zákazníka.
Vedoucí projektu

Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising
Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.
Realizační tým
- Roman Lošťák - ideové návrhy a grafický design
- Michal Sobčák - programování a naplnění prezentace
- Štěpán Ryšavý - flash animace