Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Redesign internetové prezentace společnosti OPTREAL

zpět na výpis referencí

V roce 2008 prošla www prezentace realitní společnosti Optreal rozsáhlými změnami, které zajistily zajímavější formu prezentování pozemků jejím zákazníkům.

Odkaz na projekt: www.optreal.cz/

O klientovi

Společnost OPTREAL se specializuje na přípravu a prodej plně zainvestovaných pozemků pro individuální výstavbu rodinných domů i komerčních objektů.

Více podrobností o klientovi

Výsledkem snažení iMagického kreativního oddělení byl návrh řešení, kdy se potenciální zákazník přicházející na webové stránky dokáže s pozemkem (lokalitou) také emočně ztotožnit. Nová webová prezentace proto využívá i emočních nástrojů a nespoléhá se jen na tradiční způsob poskytování informací, který je dnes zavedený a běžný.

 

Zadání

  • Najít nový pohled nebo možnosti na způsob prezentace nabízených pozemků.
  • Více zapojit potencionálního zákazníka do „hry“.
  • Vhodně oživit stávající web graficky.
  • Zamyslet se i nad použitím multimediálních a animovaných prvků. 

 

Řešení

  • Navrženo nové grafické pojetí prezentace založené na emocích.
  • Pro jednotlivé nabízené lokality byly vytvořeny krátké animované sekvence, které vizuálně charakterizují jednotlivé lokality a usnadňují mentálně podchytit podstatu nabízené lokality jako je čas, místo, prostor pro život apod..
  • Vyhledání pozemků prostřednictvím emočních filtrů. Jednotlivé filtry lépe charakterizují podstatu a povahu nabízených lokalit (pozemků).

 

Přínosy projektu

  • Zvýšení srozumitelnosti informací o pozemcích pro zákazníka.
  • Použití emočních nástrojů pomohlo potlačit „úřednický“ styl při nabízení pozemků.
  • Zvýšení prestiže společnosti, jako partnera, který se opravdu zajímá o svého zákazníka.
OPTREAL, spol. s r. o.

Realizace: 11/2008

náhled
náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Realizační tým

  • Roman Lošťák - ideové návrhy a grafický design
  • Michal Sobčák - programování a naplnění prezentace
  • Štěpán Ryšavý - flash animace

Typ projektu:

  • Firemní portál a prezentace
  • Implementace redakčního / publikačního systému (CMS)
  • Marketingová strategie a poradenství
  • Multimédia (animace, audio, video, 3D vizualizace, hry)
Obor:
  • Stavebnictví a nemovitosti
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Kreativní strategie a grafické práce
  • Multimédia (animace,audio, video, 3D vizualizace)
  • Tvorba HTML a CSS
  • Zakázkové programování

Velikonoční mikrostránky s e-pohlednicí pro Dr.Oetker

Kreativní design

Velikonoční mikrostránky s e-pohlednicí pro Dr.Oetker

Po vzoru vánočních mikrostránek Dr. Oetkera, které pomáhaly uživatelům s vánočním pečením, jsme připravili pro Dr.Oetkera i Velikonční stránky, jejichž význam a smysl je podobný, avšak zaměřuje se na období svátku Velikončních.