Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Pirelli B2B věrnostní program pro prodejce s využitím mobilního marketingu

zpět na výpis referencí

Úspěšný věrnostní program pro přímou podporu prodeje pneumatik s využitím SMS kanálu pro komunikaci.

O klientovi

Pirelli Tyre je na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik. V současnosti je Pirelli operační holdingovou společností pro skupiny, které se zabývají návrhem, vývojem, výrobou a marketingem pneumatik, které jsou určeny pro různé typy automobilů: osobní automobily, lehká nákladní vozidla a motocykly, autobusy, kamiony, zemědělské a zemní stroje, výroba a marketing ocelových kordů. V rámci tohoto trhu se Pirelli soustředí především na luxusní oblasti, pro něž je typický zvýšený technologický objem a vysoký výkon.

Více podrobností o klientovi

Přínosy projektu

  • Zvýšení tržního podílu ve prospěch značky Pirelli. 
  • Podpora loajality koncových prodejců pneumatik (pracovníků „za pultem“) 
  • Zvýšení obratu a spokojenosti obchodních partnerů Pirelli (zaměstnavatelů pracovníků „za pultem“) 
  • Více než 75% response rate u prvního ročníku! 
  • Více než 90% aktivních účastníků, kteří zaslali více než dvě soutěžní SMS = prodali více než dvě sady pneumatik!

Zadání

  • Zvýšit prodej pneumatik Pirelli na úkor ostatních zejména v době, kdy dochází ke změně zimních pneumatik na letní a letních na zimní.
  • Zpracovat ideu a následně zrealizovat funkčně jednoduchý věrnostní program, který by oslovoval přímé prodejce pneumatik. Tedy lidi, kteří jsou v kontaktu s koncovým zákazníkem a mají přímý podíl na jeho volbě, jakou značku pneumatik si vybere pro své vozidlo.

Řešení

  • Rozpracovali jsme strategii jednoduchého věrnostního programu, ve kterém jsme rozřadili jednotlivé typy pneumatik do skupin, dle jejich užitné hodnoty (nákladní, osobní, 4 x 4, atd.).
  • Každá skupina dostala bodovou hodnotu, která se za prodanou sadu pneumatik připíše prodejci na účet. Nasbírané body potom prodejce může směnit za hodnotné dárky od společnosti Pirelli.
  • Ceny byly odstupňovány tak, aby každý účastník mohl získat nějakou odměnu. Zároveň si však, při velkém prodeji pneumatik, mohl účastník vybrat dostatečně hodnotný dárek (velkoplošná TV, domácí kino, atp.)
  • Jako komunikační kanál pro tuto soutěž jsme využili SMS, hlavně kvůli jejich dostupnosti a všeobecné oblíbenosti.
  • Připravili jsme systém pro příjem, zpracování a odesílání SMS zpráv. Vše běží na SMS serveru iMagicu bez potřeby využívání třetích stran pro chod a operativní změny aplikace.
  • Věrnostní program je u prodejců velmi oblíben, dosáhl response rate aktivních účastníků přes 60%. Tedy více než 60% oslovených prodejců bylo skutečně aktivních. Zúčastnili se programu nejen registrací, ale skutečně realizovanými prodeji pneu Pirelli.
  • Díky své úspěšnosti realizujeme program s malými změnami již 5 sezonu a dále ho rozvíjíme.
Pirelli Tyre (Europe) S.A. - Czech, organizační složka

Realizace: 4/2004

náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Realizační tým

  • Daniel Bezányi - strategie
  • Ondřej Kobliha - implementace a správa SMS serveru

Typ projektu:

  • E-commerce
  • Marketingová strategie a poradenství
  • Reklamní kampaně
  • Věrnostní a mobilní kampaně
Obor:
  • Průmysl a doprava
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Marketingová strategie
  • Zakázkové programování

Animované multimediální PF 2007 AV MEDIA

Kreativní design, Multimédia (animace, audio, video, 3D vizualizace, hry)

Animované multimediální PF 2007 AV MEDIA

Pro společnost AV MEDIA, a.s. jsme připravili elektronické animované vánoční přání pro rok 2007.

Byl navržen zábavný scénář související s oborem činnosti společnosti – prodej a pronájem audio-vizuální techniky.

PF bylo úspěšně a s pozitivním ohlasem rozesláno klientů a partnerům společnosti.