Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Pirelli B2B věrnostní program pro prodejce s využitím mobilního marketingu

zpět na výpis referencí

Úspěšný věrnostní program pro přímou podporu prodeje pneumatik s využitím SMS kanálu pro komunikaci.

O klientovi

Pirelli Tyre je na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik. V současnosti je Pirelli operační holdingovou společností pro skupiny, které se zabývají návrhem, vývojem, výrobou a marketingem pneumatik, které jsou určeny pro různé typy automobilů: osobní automobily, lehká nákladní vozidla a motocykly, autobusy, kamiony, zemědělské a zemní stroje, výroba a marketing ocelových kordů. V rámci tohoto trhu se Pirelli soustředí především na luxusní oblasti, pro něž je typický zvýšený technologický objem a vysoký výkon.

Více podrobností o klientovi

Přínosy projektu

  • Zvýšení tržního podílu ve prospěch značky Pirelli. 
  • Podpora loajality koncových prodejců pneumatik (pracovníků „za pultem“) 
  • Zvýšení obratu a spokojenosti obchodních partnerů Pirelli (zaměstnavatelů pracovníků „za pultem“) 
  • Více než 75% response rate u prvního ročníku! 
  • Více než 90% aktivních účastníků, kteří zaslali více než dvě soutěžní SMS = prodali více než dvě sady pneumatik!

Zadání

  • Zvýšit prodej pneumatik Pirelli na úkor ostatních zejména v době, kdy dochází ke změně zimních pneumatik na letní a letních na zimní.
  • Zpracovat ideu a následně zrealizovat funkčně jednoduchý věrnostní program, který by oslovoval přímé prodejce pneumatik. Tedy lidi, kteří jsou v kontaktu s koncovým zákazníkem a mají přímý podíl na jeho volbě, jakou značku pneumatik si vybere pro své vozidlo.

Řešení

  • Rozpracovali jsme strategii jednoduchého věrnostního programu, ve kterém jsme rozřadili jednotlivé typy pneumatik do skupin, dle jejich užitné hodnoty (nákladní, osobní, 4 x 4, atd.).
  • Každá skupina dostala bodovou hodnotu, která se za prodanou sadu pneumatik připíše prodejci na účet. Nasbírané body potom prodejce může směnit za hodnotné dárky od společnosti Pirelli.
  • Ceny byly odstupňovány tak, aby každý účastník mohl získat nějakou odměnu. Zároveň si však, při velkém prodeji pneumatik, mohl účastník vybrat dostatečně hodnotný dárek (velkoplošná TV, domácí kino, atp.)
  • Jako komunikační kanál pro tuto soutěž jsme využili SMS, hlavně kvůli jejich dostupnosti a všeobecné oblíbenosti.
  • Připravili jsme systém pro příjem, zpracování a odesílání SMS zpráv. Vše běží na SMS serveru iMagicu bez potřeby využívání třetích stran pro chod a operativní změny aplikace.
  • Věrnostní program je u prodejců velmi oblíben, dosáhl response rate aktivních účastníků přes 60%. Tedy více než 60% oslovených prodejců bylo skutečně aktivních. Zúčastnili se programu nejen registrací, ale skutečně realizovanými prodeji pneu Pirelli.
  • Díky své úspěšnosti realizujeme program s malými změnami již 5 sezonu a dále ho rozvíjíme.
Pirelli Tyre (Europe) S.A. - Czech, organizační složka

Realizace: 4/2004

náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Realizační tým

  • Daniel Bezányi - strategie
  • Ondřej Kobliha - implementace a správa SMS serveru

Typ projektu:

  • E-commerce
  • Marketingová strategie a poradenství
  • Reklamní kampaně
  • Věrnostní a mobilní kampaně
Obor:
  • Průmysl a doprava
Typy prací:
  • Analytické práce
  • Marketingová strategie
  • Zakázkové programování

Diskuzní portál o pravicové politice www.napravo.cz

Implementace redakčního / publikačního systému (CMS), Produktový web

Diskuzní portál o pravicové politice www.napravo.cz

Portál www.napravo.cz je určen pro aktivní zájemce o českou politiku. Portál byl vytvořen, aby pravicově smýšlejícím občanům a jejich oponentům, poskytl prostor pro vedení odborných polemik a diskuzí.

Obsah portálu je rozdělen do několika tématických okruhů, ke kterým jsou zveřejňovány inspirativní články, které podněcují čtenáře k zamyšlení a diskuzi s ostatními návštěvníky portálu.