Redesign internetového obchodu Profimed
Je známé, že internetová grafika neúprosně podléhá času a moderním trendům, které určují směr, na který jsou uživatelé obecně zvyklí a kterému rozumí. Navíc grafika internetového obchodu je nedělitelnou součástí jeho image a atraktivity.
O klientovi
V současné době se Profimed ® může pochlubit nejširším sortimentem pomůcek ústní hygieny v ČR a řetězcem franchizingových prodejen Péče o zuby ® .
V polovině léta jsme začali omlazovat internetový obchod Profimed. Důvodem nebylo jen to, že původní grafika byla nasazena již řadu let, ale také změna v Corporate Identity společnosti. Mezi další faktory, jež redesign spustily či ovlivnily, můžeme zařadit i změny v portfoliu internetového obchodu Profimed nebo také fakt, že původní design neodpovídal postavení společnosti na trhu.
Zadání projektu
Prvotním plánem projektu byl facelift stávající internetové prezentace. Během tvorby a přípravy nové grafiky však požadavky ze strany klienta začaly přesahovat rámec "pouhého" faceliftu a začali jsme společně s Profimedem uvažovat nad novými funkcionalitami a uživatelsky přívětivějším katalogem produktů.
Přínosy projektu
- Celkový grafický redesign
- Rozšíření detailů jednotlivých produktů
- Spuštění funkce nabízející relevantní produkty na detailu každého produktu
Za pomyslnou třešničku na dortu můžeme považovat kompletně skinovatelný design, který mohou administrátoři internetového obchodu Profimed libovolně přepínat, čímž mohou například reflektovat na akutální roční období :-)
Vedoucí projektu

Tomáš Teodosijev, Projektový manažer
Obchodní manažer a PR manažer, který do přípravy každé akce dává velký kus sebe sama.