Redesing stránek Zavarovani.cz
Léto je tu a s létem přichází i sezóna ovoce a zavařování. Pro našeho klienta Dr.Oetker jsme realizovali redesing webové prezentace zavarovani.cz, kde návštěvníci naleznou veškeré informace a tipy týkající se zavařování.
Odkaz na projekt: www.zavarovani.cz
O klientovi
Dr.Oetker - potravinářský gigant působící ve 30 zemích Evropy a Ameriky. Specializace na nápoje, dezerty a pečení.
Cílem projektu bylo aktualizovat mikrostránky a vytvořit jim nový moderní design. Původní flashovou prezentaci jsme naimplementovali pod redakčním systémem iBusiness Platform, což nám umožňuje do budoucna rychle a pohodlně stránky nadále měnit či rozšířit, dle přání klienta.
Novinkou na mikrostránkách je sekce Inspirujte se. V této sekci si uživatelé mohou stáhnout originální etikety na skleničky od Dr.Oetkra nebo se mohou inspirovat pro výrobu originální dekorativní skleničky dle podrobného postupu. Na mikrostránkách samozřejmě najdete i všechny informace a tipy pro ještě lepší džemy a kvalitní zavařené ovoce s využitím zavařovacích směsí Dr.Oetker.
Vedoucí projektu

Tomáš Teodosijev, Projektový manažer
Obchodní manažer a PR manažer, který do přípravy každé akce dává velký kus sebe sama.
Realizační tým
- Petr Komrska
- František Rapčák