Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Reklamní kampaň pro společnost Dial Telecom

zpět na výpis referencí

Pro společnost Dial Telecom jsme realizovali online reklamní kampaň využívající klasické bannerové reklamy a PPC reklamní inzerce.

O klientovi

Akciová společnost Dial Telecom, a.s. je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě.

Více podrobností o klientovi

Jak reklamní kampaň probíhala

V průběhu letních prázdnin jsme začali s inzercí pomocí PPC inzerátů ve vyhledávací síti google.cz a seznam.cz. Výsledky byly dobré, protože PPC inzeráty na internetové stránky společnosti Dial Telecom přivedly relevantní návštěvníky, kteří hledali služby a produkty, jež má spol. Dial Telecom ve svém portfoliu.

Druhou fází kampaně bylo vytvoření reklamních bannerů a nasazení bannerové inzerce na vybraných portálech v předem stanovených termínech.

Grafika reklamních bannerů

Pro reklamní kampaň jsme vytvořili dvě sady reklamních Flash bannerů v nejrůznějších vyžadovaných formátech a rozměrech.

Přínosy reklamní kampaně

  • Zvýšení povědomí o společnosti
  • Tvorba kreativních reklamních bannerů
  • Značný nárůst relevantní návštěvnosti na internetových stránkách spol. Dial Telecom

Zajímavosti projektu

Reklamní kampaň, její efektivitu a nastavení jsme samozřejmě průběžně sledovali a optimalizovali tak, aby výsledný efekt kampaně byl co možná nejlepší. Spojením PPC reklamy a bannerové reklamy se nám podařilo zasáhnout a oslovit velké procento cílových uživalů internetu. O čemž svědčí například i počet konverzí. Za dva dny naplno spuštěné reklamní kampaně bylo uživateli na stránkách společnosti Dial Telecom dosaženo stejného počtu cílových konverzí jako je bez online reklamní kampaně za celý měsíc. Jednodušeji řečeno za dva dny plně spuštěné reklamní kampaně bylo vytvořeno teméř o 100% cílových konverzí více.

Dial Telecom, a.s.

Realizace: 9/2009

náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Typ projektu:

  • Audit, analytické služby a studie
  • Kreativní design
  • Marketingová strategie a poradenství
  • Reklamní kampaně
Obor:
  • IT / Telekomunikace
Typy prací:
  • Kreativní strategie a grafické práce
  • Marketingová strategie

Reklamní kampaň developerského projektu Nová Harfa

Audit, analytické služby a studie, E-commerce, Kreativní design, Marketingová strategie a poradenství, Multimédia (animace, audio, video, 3D vizualizace, hry), Produktový web, Reklamní kampaně

Reklamní kampaň developerského projektu Nová Harfa

Návštěvnost projektové prezentace se po dobu kampaně zvýšila více než 10x.
Průměrná doba, strávená uživatelem na prezentaci, se zvýšila 2,75x !