3M - Scotchte si do nových bot!
K příležitosti výročí 80 let značky Scotch jsme během března vytvořili velmi zajímavou hru pro klienta 3M. Hra o Baťa šeky v celkové hodnotě 40 000 Kč je dostupná na webové prezentaci 80letscotch.cz. Jedná se o námi vytvořený koncept i realizaci, která v sobě zahrnuje prvky loayalitního programu, spotřebitelské soutěže a „sociálního“ nakupování.
Odkaz na projekt: www.80letscotch.cz
O klientovi
3M je společnost s celosvětovou působností, jejímž cílem je přinášet nová technologická řešení každodenních problémů.
Základní myšlenkou projektu bylo navrhnout a vytvořit hru k výročí a oslavě značky Scotch. Hra vytvořená pomocí javascriptu je založena na odkrývání polí v rámci unikátních kódů, které soutěžící mohou získat při nákupu kancelářských potřeb, jako jsou lepící pásky, tyčinky a jiné. Po zadání unikátního kódu do hry, má uživatel možnost odkrýt určitý počet polí a může odhalit 3M jackpot v podobě Baťa šeků. Po kompletním odkrytí všech polí ve hře, je soutěž ukončena, jsou vylosovány další výhry a další hra může začít.
Tento projekt je implementovám nad redakčním systémem iBusiness Platform, díky němuž jsme rychle a pohodlně realizovali všechna přání klienta. Zajímavým doplňkem celé hry je kreativní design, který určitě v dámách bude evokovat vzpomínku na známý seriál Sex ve městě.
Vedoucí projektu
Martin Vlasák, Projektový manažer
Realizační tým
- Martin Vlasák
- Pavel Šimůnek
- Jaroslav Pour
- František Rapčák