Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Soutěž Ristorante o romantický víkend pro 2 osoby

zpět na výpis referencí

Pro našeho klienta Dr.Oetker jsme na začátku března zrealizovali soutěž pro fanoušky. Na webové prezentaci soutez.ristorante.cz je připravena řada romantických výher pro dvě osoby.
Velký zájem o soutěž byl pro firmu Dr.Oetker velkým překvapením. Potvrdilo se, že má smysl investovat do komunikace na internetu. Několikanásobně nižší náklady ve srovnání s klasicky vedenou kampaní, pokud by se realizovala po staru, např. tiskovou reklamou.

 

Odkaz na projekt: soutez.ristorante.cz/

O klientovi

Dr.Oetker  - potravinářský gigant působící ve 30 zemích Evropy a Ameriky. Specializace na nápoje, dezerty a pečení.

Více podrobností o klientovi

Pizzy Dr.Oetker vyráběné pod značkou Ristorante patří v České republice mezi zavedené  a nejoblíbenější pizzy na trhu. V produktové rodině Dr.Oetker jde o nejdůležitější značku, která se trvale drží na špičce v prodejnosti všech mražených pizz prodávaných na českém trhu. Dr.Oetker z těchto důvodů také velmi investuje právě do propagace této své značky.Nově je snahou oslovovat spotřebitele i novými cestami (sociální sitě, sdílení fotografií, hodnotící stránky, third-praty websites) neboť konkurence nikdy nespí a udržet značku na špici v prodejnosti není lehká cesta. Navíc mladá generace se přesunula k právě jmenovaným formám komunikace.  Z těchto důvodů byla oslovena interaktivní agentura MagicSeven (iMagic s.r.o.), která má se s podobnými projekty bohaté zkušenosti. 

Zadání projektu:

Vytvoření soutěžních www stránek na kterých bude značka Ristorante komunikována prostřednictvím fotosoutěže zaměřené na zasílání fotografií s námětem  „Romantický moment”, který je zároveň vystihuje celou strategii značky Ristorante. Na soutěž bude navázána silná internetová kampaň na jaře 2011 a později i aktivace fanoušků na facebooku, kteří tak budou moci prostřednictvím svého kontata na Facebooku plynule přejít do soutěžních stránek.

Cíl akce:

Oslovení mladé generace, průnik do sociálních sítí a vyzkoušení komunikace novými formami komunikace. Zvýšení povědomí o značce. Zdůraznění určení pizzy Ristorante jako pizzy pro romantický moment ve dvou. Přesvědčit o spojení Ristorante = jediná pizza určená pro romantický moment. Motivace potencionálního zákazníka hodnotnými výhrami v soutěži. Omlazení fanoušku, zákazníků značky. Větší rozšíření cílové skupiny.

Realizace:

  • Používané adresy soutěže: www.soutez.ristorante.cz a www.soutezprofanousky.ristorante.cz
  • Vytvoření soutěžních stránek s těmito funkcemi:

    Soutěžní fotogalerie s podporou registrace uživatele a upladování fotografií do soutěže.

    Implementace hodnotícího systému založeného na sběru dat z několika zdrojů:

       
    - hlasování nepřihlášeného uživatele (čistě internetové hlasování)
        -
    hlasování přihlášeného soutěžícího

    Propojení soutěžních stránek se sociální sítí Facebook pomocí komponenty facebook-connect, která umožní přihlášenému uživateli na facebooku kdykoliv plynule přejít do soutěže Ristorante bez nutnosti se znovu přihlašovat. Soutěž umístěna zcela mimo síť facebook.

    Komunikování značky Ristorante během soutěže. Například prostřednictvím TV spotů a bannerů vztahujícím se k značce.
  • Silné zabezpečení soutěže zabraňující falšování výsledků a integrace systému hodnocení hlasů na základě průměrování dosažených hlasů.  

 

Dr. Oetker, spol. s r.o.

Realizace: 3/2011

náhled
náhled
náhled
náhled

Realizační tým

  • František Rapčák
  • Radek Perdok

Typ projektu:

  • Implementace redakčního / publikačního systému (CMS)
  • Marketingová strategie a poradenství
  • Produktový web
  • Reklamní kampaně
Obor:
  • Ostatní (služby, cestování, gastro, obchod, média atd.)
Typy prací:
  • Implementace redakčního/publikačního systému (CMS)
  • Marketingová strategie
  • Webhosting, serverhosting a technická podpora

Pirelli B2B věrnostní program pro prodejce s využitím mobilního marketingu

E-commerce, Marketingová strategie a poradenství, Reklamní kampaně, Věrnostní a mobilní kampaně

Pirelli B2B věrnostní program pro prodejce s využitím mobilního marketingu

Úspěšný věrnostní program pro přímou podporu prodeje pneumatik s využitím SMS kanálu pro komunikaci.