Obchodní a skladový systém pro společnost 99 EUROPE s.r.o.
Pro společnost 99 EUROPE s.r.o., dodavatele licenčního školního a dárkového sortimentu jsme navrhli a zrealizovali zabezpečené a decentralizované B2B a B2C řešení.
Odkaz na projekt: www.e99.cz/
O klientovi
Společnost 99 EUROPE s.r.o. se specializuje na prodej licenčního školního a dárkového sortimentu pro oblast ČR.
Zadání projektu
Vytvoření zabezpečeného a decentralizovaného systému pro obchodní partnery a koncové zákazníky.
- Možnost zadání objednávky do obchodního systému pomocí tabletových notebooků.
- Umožnit obchodníkovi mobilní připojení přímo u odběratelů (velkoobchodní a maloobchodní síť prodejců),
- Nastavení systému pro všechny obchodní operace v rámci B2B a B2C komunikace.
- Implementace elektronického obchodu pro koncové zákazníky.
- Napojení účetního softwaru.
- Vytvoření subsystému pro správu a provoz poloautomatického skladu.
- Rozšíření na dvě jazykové mutace (čeština, angličtina).
Základní struktura obchodního systému
E-shop a prezentační část webu
- Prezentace produktů.
- Online prodej produktů koncovým zákazníkům.
Extranet
- Správa zákaznických profilů a sledování objednávek.
- Správa obchodních odběratelů – aktualizace údajů, vytváření objednávek, komunikace s odběrateli.
- Sledování obchodních výsledků a kontrola práce obchodníků.
- Poloautomatizovaný systém naskladňování/vyskladňování položek skladů.
Administrace
- Správa obsahu, číselníků a katalogu produktů.
- Správa systému.
Jednotlivé součásti obchodního systému
Správa odběratelů
- Vedení evidence odběratelů, odběratelských dat.
- Přiřazení odběratelů k obchodníkům.
- Sledování platební bilance odběratelů.
Správa objednávek
- Tvorba objednávek v online a offline režimu (export katalogu pro offline použití).
- Nasazování ceníků.
- Správa objednávek B2B odběratelů a koncových zákazníků e-shopu.
- Vystavování dokladů, napojení na sklad.
- Objednávky a vratky, komisní objednávky a vratky, prodeje a vratky z komisí.
Správa katalogu produktů
- Prezentace produktů v e-shopu.
- Prezentace produktů do katalogu pro obchodníky.
- Napojení na sklad.
Platby
- Platební brána pro uživatele e-shopu (platební karty, e-Banka).
- Automatizovaný a ruční import plateb z internet bankingu.
- Přiřazování plateb a hromadných plateb k jednotlivým dokladům.
Sklad
- Správa skladových pohybů.
- Export a kompletní evidence skladových dokumentů.
- Napojení na signalizační systém ve skladu.
- Nástroje pro balancování stavu skladů.
- Struktura skladů – hlavní sklad, vychystávací sklad, systém komisních skladů.
E-shop
- Prezentace vybraných produktů koncovým zákazníkům.
- Nástroje pro vytvoření online objednávky koncovým zákazníkem.
Export do účetního systému
- Export veškerých účetních dokladů do účetního systému Pohoda.
Statistiky
- Prodejní statistiky.
- Skladové statistiky.
Přínosy projektu
- Komplexní nástroj pro vedení obchodní a účetní agendy.
- Automatizace distribučních procesů.
- Propracovaný B2B a B2C obchodní model.
- Decentralizovaný objednávkový systém.
- Možnost sledování všech obchodních operací (například zahraničním investorem) z libovolného místa připojeného k internetu.
Realizační tým
- Ondřej Kobliha - Analytické práce
- Rostislav Ulman - vedoucí programátor