Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

Referenční projekty

V této sekci najdete informace o našich projektech a referenčních pracích, které jsme realizovali pro naše klienty.

Filtr

Wolters Kluwer (ASPI) portál

náhled

Centrální firemní portál ASPI, a. s. s elektronickým obchodem a komplexní nabídkou produktů a služeb pro právní, účetní, daňové a další odborníky.

Přínosy projektu

  • Data z elektronického obchodu budou synchronizovaná s informačním a CRM systémem Navision Attain.
  • Prezentace je postavena na publikačním systému invioCMS.
 
 

Firemní portál společnosti Pražská teplárenská a.s., včetně extranetového řešení

Návrh strategického, technického i kreativního řešení portálu předního dodavatele tepla a teplé vody v Praze.

Přínosy projektu

  • Díky publikačnímu systému MagicWebDrive je zajištěna snadná aktualizace obsahu celé prezentace
 
case study
 

Katalog titulů vydavatelství Reader`s Digest VÝBĚR s.r.o.

V lednu 2009 jsme úspěšně dokončili celkový redesign prodejního portálu Reader`s Digest VÝBĚR.  Zjednodušena obsluha portálu pro návštěvníky.  Zcela přepracováno vyhledávání na webu. Integrována vestavěná prohlížečka titulů. Nyní si lze prohlédnout i ukázky z obsahu hledaného titulu.

Přínosy projektu

  • Komfortnější a modernější on-line obchod pro zákazníky
  • Podstatné zlepšení katalogu ve vztahu k vyhledávačům
  • Vestavěná prohlížečka vyhledaného titulu
 
 

Obchodní a skladový systém pro společnost 99 EUROPE s.r.o.

Pro společnost 99 Europe s.r.o. jsme navrhli a zrealizovali zabezpečený systém pro B2B a B2C komunikaci. Součástí tohoto řešení je také nový portál www.e99.cz, který slouží obchodním partnerům i koncovým zákazníkům společnosti.

Přínosy projektu

  • Komplexní nástroj pro vedení obchodní a účetní agendy.
  • Decentralizovaný objednávkový systém
  • Automatizace distribučních procesů.
 
case study
 

On-line katalog přístrojů BTL

Hlavní částí prezentace btlnet.com je velmi sofistikovaný komplexní katalog produktů přístupný v mnoha jazykových mutacích. Zajímavostí projektu bylo propojení internetového katalogu s informačním systémem LCS Noris.

Přínosy projektu
  • 13 jazykových mutací a další se připravují
  • Zákazníkovi jsou přehledně zobrazovány související produkty a odkazy, které jsou dynamicky generované na základě složitých databázových dotazů
 
 

Webový portál Author.cz

Pro značku jízdních kol Author jsme připravili třetí generaci webového portálu který slouží jako hlavní komunikační kanál s cílovou skupinou značky. Obsahem portálu je kompletní katalog kol pro aktuální sezonu, archiv katalogů až do roku 2008, kompletní katalog dílů a doplňků pro cyklistiku značky Author

Přínosy projektu

  • Velkou pozornost jsme věnovali zpracování rozvržení prezentace
  • Na úvodní stránce byl věnován nadstandardně velký prostor výrazné „image“ fotografií.
 
case study
 

Internetový obchod Profimed.cz

Rozsáhlý E-shop, zaměřený na prodej produktů Péče o zuby a tělo, doplněný o bonusový program. Připravený objednávkový systém je napojen na firemní účetní systém Abra, takže všechny objednávky je možné lehce, rychle a bez zbytečných nákladů realizovat

Přínosy projektu
  • Na drtivou většinu klíčových slov se ve vyhledávačích obchod Profimed.cz umísťuje v nejvyšších pozicích, což je výrazný rozdíl oproti předchozí verzi.
 
case study
 

Firemní prezentace a katalog produktů JH Bazar

Pro společnost Jungheinrich jsme vytvořili internetovou prezentaci zaměřenou na nabídku použitých vozíků. Na internetových stránkách JH Bazar tedy návštěvníci naleznou veškeré informace týkající se prodeje použité manipulační techniky Jungheinrich, a to včetně rozsáhlého katalogu produktů s možností podrobného vyhledávání.

Přínosy projektu

  • Vytvořili jsme moderní grafický design, který se nese v duchu internetových stránek společnosti Jungheinrich.
  • Internetové stránky využívají publikační systém invioCMS, tudíž je jejich správa pro administrátora snadná a přínosná.
  • Rozsáhlý katalog produktů s možnostmi filtrace a řazení výsledků přesně dle požadavků návštěvníka webu.
 
 

Soutěž Ristorante o romantický víkend pro 2 osoby

Implementace redakčního / publikačního systému (CMS), Marketingová strategie a poradenství, Produktový web, Reklamní kampaně

Soutěž Ristorante o romantický víkend pro 2 osoby

Pro našeho klienta Dr.Oetker jsme na začátku března zrealizovali soutěž pro fanoušky. Na webové prezentaci soutez.ristorante.cz je připravena řada romantických výher pro dvě osoby.
Velký zájem o soutěž byl pro firmu Dr.Oetker velkým překvapením. Potvrdilo se, že má smysl investovat do komunikace na internetu. Několikanásobně nižší náklady ve srovnání s klasicky vedenou kampaní, pokud by se realizovala po staru, např. tiskovou reklamou.