Velikonoční mikrostránky s e-pohlednicí pro Dr.Oetker
Po vzoru vánočních mikrostránek Dr. Oetkera, které pomáhaly uživatelům s vánočním pečením, jsme připravili pro Dr.Oetkera i Velikonční stránky, jejichž význam a smysl je podobný, avšak zaměřuje se na období svátku Velikončních.
Odkaz na projekt: www.peceme.cz
O klientovi
Dr.Oetker - potravinářský gigant působící ve 30 zemích Evropy a Ameriky. Specializace na nápoje, dezerty a pečení.
Velikonoční mikrostránky svým návštěvníkům přinesly velikonoční recepty, tipy a triky, cukrovací šablony ke stažení či návody na barvení velikončních vajec. A samozřejmostí bylo i odesílání elektronických velikonočních pohlednic.
Stránky a elektronické pohlednice jsme připravili ve dvou jazykových verzích, české a slovenské. Ze statistik návštěvnosti vyplynulo, že o stránky byl v období Velikonoc značný zájem, což se pozitivně projevilo i na počtu odeslaných pohlednic, který například v české jazykové verzi přesáhl 28% z celkové návštěvnosti. To znamená, že téměř každý třetí návštěvník odeslal svým blízkým velikonční přání prostřednictvím velikonočních stránek Dr. Oetkera. Také cukrovací šablony a návod na malování velikonočních vajec, byly návštěvníky hojně stahovány.
Řešení
- Koncept mikrostránek jsme tentokrát pojali trošičku odlišně. Titulní stránka byla celá zpracována ve flashi, což nám umožnilo připravit pro návštěvníky interaktivní animovanou grafiku.
- Uživatelé stránek mohli vybírat hned ze tří animovaných velikonočních přáníček, která poté odesílali svým blízkým.