Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

JHBazar - vylepšili jsme titulní stránku největšího katalogu manipulační techniky Jungheinrich

zpět na výpis referencí

Internetové stránky JHbazar.cz již druhým rokem nabízí prodej a pronájem vysokozdvižných vozíků a další manipulační techniky. Vzhledem k neustále se rozvíjejícímu portfoliu služeb, které stránky svým uživatelům nabízí, jsme upravili titulní stránku tak, aby orientace na stránkách byla pro uživatele snažší a rychlejší. 

Odkaz na projekt: www.jhbazar.cz/

O klientovi

Společnost Jungheinrich je poskytovatelem manipulačních vozíků, skladové techniky, logistických systémů a logistickych služeb.

Více podrobností o klientovi

Z analýzy chování návštěvníků na webu JHBazar.cz jsme zjistili, jak se tito návštěvníci na internetových stránkách orientují, jakým způsobem rozumí a hledají informace a jaké jsou nejvytěžovanější sekce. Výsledky analýzy jsme porovnali s teplotními mapami (HeatMaps) a na základě těchto podkladů jsme navrhli upravený design s výrazným rozcestníkem na hlavní sekce stránek.

Spolu s roscestníkem na nejdůležitější služby jsme také na titulní stránku připravili "boxík", zobrazující aktuální novinky a články z oblasti manipulační techniky Jungheinrich. Poslední úpravou je nový způsob zobrazování offline materiálů JHBazar. Oproti původní verzi internetových stránek uživatele mají nyní k dispozici jednoduchý přehled tištěných materiálů.

Cíle

  • Primárním cílem bylo nabídnout uživatelům rychlý a jednoduchý rozcestník na nejvyužívanější sekce internetových stránek. Rozcestník zajistí okamžitou možnost přejít přímo z titulní stránky na požadováné místo v katalogu vozíků, akčních vozíků nebo vozíků k pronájmu.
  • Druhotný, avšak neméně důležitý prvek, jež jsme chtěli návštěvíkům webu nabídnout, je zobrazování aktuálních novinek a témat na titulní stránce, případně v postranních boxech. A nelze opomenout ani offline materiály, které se nyní zobrazují uceleněji a přehledněji.

 

 

Jungheinrich (ČR) s.r.o.

Realizace: 8/2010

náhled
náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Realizační tým

  • Lukáš Hraběta - analýza a programování
  • Roman Lošťák - grafický návrh

Typ projektu:

  • Firemní portál a prezentace
  • Kreativní design
Obor:
  • Průmysl a doprava
Typy prací:
  • Implementace redakčního/publikačního systému (CMS)
  • Tvorba HTML a CSS

Online kampaně pro společnost ČSOB factoring

Audit, analytické služby a studie, E-commerce, Marketingová strategie a poradenství

Online kampaně pro společnost ČSOB factoring