JHBazar - vylepšili jsme titulní stránku největšího katalogu manipulační techniky Jungheinrich
Internetové stránky JHbazar.cz již druhým rokem nabízí prodej a pronájem vysokozdvižných vozíků a další manipulační techniky. Vzhledem k neustále se rozvíjejícímu portfoliu služeb, které stránky svým uživatelům nabízí, jsme upravili titulní stránku tak, aby orientace na stránkách byla pro uživatele snažší a rychlejší.
Odkaz na projekt: www.jhbazar.cz/
O klientovi
Společnost Jungheinrich je poskytovatelem manipulačních vozíků, skladové techniky, logistických systémů a logistickych služeb.
Z analýzy chování návštěvníků na webu JHBazar.cz jsme zjistili, jak se tito návštěvníci na internetových stránkách orientují, jakým způsobem rozumí a hledají informace a jaké jsou nejvytěžovanější sekce. Výsledky analýzy jsme porovnali s teplotními mapami (HeatMaps) a na základě těchto podkladů jsme navrhli upravený design s výrazným rozcestníkem na hlavní sekce stránek.
Spolu s roscestníkem na nejdůležitější služby jsme také na titulní stránku připravili "boxík", zobrazující aktuální novinky a články z oblasti manipulační techniky Jungheinrich. Poslední úpravou je nový způsob zobrazování offline materiálů JHBazar. Oproti původní verzi internetových stránek uživatele mají nyní k dispozici jednoduchý přehled tištěných materiálů.
Cíle
- Primárním cílem bylo nabídnout uživatelům rychlý a jednoduchý rozcestník na nejvyužívanější sekce internetových stránek. Rozcestník zajistí okamžitou možnost přejít přímo z titulní stránky na požadováné místo v katalogu vozíků, akčních vozíků nebo vozíků k pronájmu.
- Druhotný, avšak neméně důležitý prvek, jež jsme chtěli návštěvíkům webu nabídnout, je zobrazování aktuálních novinek a témat na titulní stránce, případně v postranních boxech. A nelze opomenout ani offline materiály, které se nyní zobrazují uceleněji a přehledněji.
Vedoucí projektu

Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising
Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.
Realizační tým
- Lukáš Hraběta - analýza a programování
- Roman Lošťák - grafický návrh