Zde naleznete veškeré informace o činnosti online divize Magic Seven do roku 2011.

Nyní nás sledujte na www.magicseven.cz a na www.redakcni-system.cz.

JHBazar - vylepšili jsme titulní stránku největšího katalogu manipulační techniky Jungheinrich

zpět na výpis referencí

Internetové stránky JHbazar.cz již druhým rokem nabízí prodej a pronájem vysokozdvižných vozíků a další manipulační techniky. Vzhledem k neustále se rozvíjejícímu portfoliu služeb, které stránky svým uživatelům nabízí, jsme upravili titulní stránku tak, aby orientace na stránkách byla pro uživatele snažší a rychlejší. 

Odkaz na projekt: www.jhbazar.cz/

O klientovi

Společnost Jungheinrich je poskytovatelem manipulačních vozíků, skladové techniky, logistických systémů a logistickych služeb.

Více podrobností o klientovi

Z analýzy chování návštěvníků na webu JHBazar.cz jsme zjistili, jak se tito návštěvníci na internetových stránkách orientují, jakým způsobem rozumí a hledají informace a jaké jsou nejvytěžovanější sekce. Výsledky analýzy jsme porovnali s teplotními mapami (HeatMaps) a na základě těchto podkladů jsme navrhli upravený design s výrazným rozcestníkem na hlavní sekce stránek.

Spolu s roscestníkem na nejdůležitější služby jsme také na titulní stránku připravili "boxík", zobrazující aktuální novinky a články z oblasti manipulační techniky Jungheinrich. Poslední úpravou je nový způsob zobrazování offline materiálů JHBazar. Oproti původní verzi internetových stránek uživatele mají nyní k dispozici jednoduchý přehled tištěných materiálů.

Cíle

  • Primárním cílem bylo nabídnout uživatelům rychlý a jednoduchý rozcestník na nejvyužívanější sekce internetových stránek. Rozcestník zajistí okamžitou možnost přejít přímo z titulní stránky na požadováné místo v katalogu vozíků, akčních vozíků nebo vozíků k pronájmu.
  • Druhotný, avšak neméně důležitý prvek, jež jsme chtěli návštěvíkům webu nabídnout, je zobrazování aktuálních novinek a témat na titulní stránce, případně v postranních boxech. A nelze opomenout ani offline materiály, které se nyní zobrazují uceleněji a přehledněji.

 

 

Jungheinrich (ČR) s.r.o.

Realizace: 8/2010

náhled
náhled
náhled

Vedoucí projektu

 Josef Blovský - fotografie
Josef Blovský, Head of Strategy & Advertising

Je zkušený profesionál, na kterém klienti oceňují především jeho přístup, nadhled, orientaci v problému a schopnost případné problémy vyřešit.

Realizační tým

  • Lukáš Hraběta - analýza a programování
  • Roman Lošťák - grafický návrh

Typ projektu:

  • Firemní portál a prezentace
  • Kreativní design
Obor:
  • Průmysl a doprava
Typy prací:
  • Implementace redakčního/publikačního systému (CMS)
  • Tvorba HTML a CSS

Reklamní kampaň developerského projektu Nová Harfa

Audit, analytické služby a studie, E-commerce, Kreativní design, Marketingová strategie a poradenství, Multimédia (animace, audio, video, 3D vizualizace, hry), Produktový web, Reklamní kampaně

Reklamní kampaň developerského projektu Nová Harfa

Návštěvnost projektové prezentace se po dobu kampaně zvýšila více než 10x.
Průměrná doba, strávená uživatelem na prezentaci, se zvýšila 2,75x !